יאא תהניי !..
נתגעגע . . .
QUOTE (eliya_s @ 12/07/2006) אושרייקוש.. איי אתה פשוט ילד מדהים!!
תודה תודה ושוב תודה..
חח ריגשת אותי.. אני פשוט חולה עלייך..
ואני גם יתגעגעע..
😁
תודה לך שאת כזו מותתקק! 😉
נתגעגע טילים ומקווה ששייצא לנו לדבר.... 😢
חח אושריי.. בלי הגזמות אה?
ואם תתחבר אז נדבר.. 😊
QUOTE (eliya_s @ 11/07/2006) יעל.. אני עוברת לגור שמה.. אני לא חוזרת
הבנתי את זה מאמי התכוונתי תחזרי לאתר מהר..חח
QUOTE (י-ע-ל @ 12/07/2006) QUOTE (eliya_s @ 11/07/2006) יעל.. אני עוברת לגור שמה.. אני לא חוזרת
הבנתי את זה מאמי התכוונתי תחזרי לאתר מהר..חח
אה.. אני יחזור לגמרי לאתר כשיהיה לי מחשב.. חח..
עד אז יכול להיות שאני יהיה מידי פעם ככה..
אוקי מאמי נתגעגע .. 🙄 ותהני חח
אליושש בובה שלי
אני אתגעגע ממלאא..
תהני שם הכייי שאפשר..
ואני בטוחה שתהני..!!
אני מממתהה לינסוע לארה"ב.. חח
אווווהבת אותך ממלא
מוואה ענקיתתת 😊
QUOTE (eliya_s @ 12/07/2006) חח אושריי.. בלי הגזמות אה?
ואם תתחבר אז נדבר.. 😊
חח
סבבה,ולא הגזממתתי! 😠
😛
חחח אנשים..
אז לא תיפטרו ממנו כל כך מהר..
אני יכנס מהמחשב המעפןן הזה.. =/.. שקודם היה בחדר של אח שלי ועכשיו העבירו אותו לפינת המחשב....