פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה במה חופשית עוד מעט אני עוזבת.....

עוד מעט אני עוזבת..

✍️ eliya_s 📅 11/07/2006 20:19 👁️ 505 צפיות 💬 39 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
נתגעגע אלייך בובה
אבל קחי את זה כחוויה ותהני
ויהיה אחלה😊
ואי אליוש.. את לא מבינה כמה אני מקנאה בך!!! זה פשוט חיים אחרים, ליגה אחרת!
הלוואי והייתה לי את ההזדמנות לעבור לגור לשם..

לכמה זמן את עוברת?!
אני מקווה שתשמרי על קשר בכל זאת!!!
תודה לכולם!!
אתם פשוט מדהימים..


ברגע שתהיה לי הזדמנות להיכנס, אני יכנס.
בהתחלה אנחנו טסים לניו יורק, ושמה נישאר כמה ימים אצל דודים שלי.
אז אני יכנס משם בטוח.
אח"כ לא יהיה לי מחשב כבר, להורים שלי יש לפטופ, אז אם הם יחברו אותם לאינטרנט אני ינסה להיכנס ממנו.
וכשיגיע המחשב שלי אני כבר יכנס בקביעות.. חח כרגיל.


וכן, כנראה זה לתמיד.
אלא אם כן כשאני יגדל אני ירצה לחזור (ולא בטוח שאני ירצה)




אני גם יתגעגעע לכולככם..
כייף לך !! תהני .. אבל למה החלטתם לעזוב?זה בטח ממש קשה להיפרד מכולם מהחברות, ובטח יש לך משפחה פה לא?אבל את תיראי אותם!
אין לי פה ממש משפחה, חוץ מבת דודה של סבתא שלי והבן שלה (והמשפחה שלו. חח)
ככה שזה לא רציני, כי אנחנו לא נפגשים איתם הרבה. (כמעט ולא)


ואנחנו עוזבים כי אבא שלי כבר מזמן רוצה לארה"ב, לפני כמה שנים ניסינו ולא הלך אז חזרנו לארץ.
אבל עכשיו אני חושבת שילך. כי המצב השתפר, ואנחנו לא נגור בניו יורק (מקום שאני שונאת!!)
ובדאלאס, כשההורים שלי ימצאו עבודה אנחנו גם נעבור לבית גדול ויפה.. 😁
שלא היה יכול להיות לנו בארץ.
אבל הכי אני מפחדת מהב"ס.. מפחדת לא להשתלב שמה
אנגלית אני יודעת טוב (אבל יחסית לישראלים.. יחסית לאמריקאים אז לא ממש טוב)

אבל למזלי בדאלאס גרים משפחה אחת שפעם גרה לידנו, אז הם מכירים כמה משפחות עם בנות בערך בגיל שלי .. שגם מישראל.

נקווה לטוב.
בהצלחהההה 😊
תודה לודה..
אני יזדקק לזה.. חח
לי יש ידיד שעכשיו הוא חזר מארה"ב .. הוא ממש יודע טוב אנגלית .. אבל גם לעומת האמריקאים זה לא טוב ..

אבל לאט לאט הוא למד, והשתלב .. למרות שחלק תמיד היו לועגים לו על זה שהוא יהודי ..
אבל היו לו חברים וסה"כ בסוף הוא נהנה !

אני בטוחה שתשתלבי .. ושיהיה לך כייף ! תהני מאמי 😊
לתמיד?
את יודעת? אני במקומך לא הייתי חוזרת.. זה חיים אחרים שמה..
בן דוד שלי בשליחות שמה.. הוא לא רוצה לחזור.. ומהסיפורים שלו בא לי רק לבקר שמה!.
מקנאה בבך לגמרי.. למרות שאני בחיים לא אעזוב את החברות שלי, את הסביבה והמשפחה.


גלו'ש.
מה אבל כאילו לא תחזרי לעשות צבא או משהו? אם בכלל תיכננת לעשות צבא..חחח..

אני לדעתי כאילו מה שנראלי שהייתי עושה הייתי חוזרת לעשות צבא ולהתחתן..

בכל אופו--ככה עכשיו לתיכון וזה לחיות בארה"ב נראלי סבבה לגמרי לגמריי אני בכייף הייתי מצטרפת אלייך חחחח..

סתם בכל אופן, תהניי ותנצלי את הכל שמהה ותשמרי על עצמך ועל קשר!!
חנו'ש תודה מותק..

גל.. אמרתי שאני גם לא חושבת שאני יחזור.
זה נכון שעכשיו אני לא רוצה לעזוב, אבל אני בטוחה שעוד כמה שנים אני כבר יתרגל לשם ואני ישנה את דעתי.

מור.. לא ניראה לי אני יחזור לעשות צבא, זה גם מה שההורים שלי לא רוצים.
ותודה מאמיי.. 😊
וואלה..טוב עייניין שלך אם לעשות צבא או לא..
בכל אופן אני בטוחה שתהני.. 🙄
אלייה יפה שלייי, אנחנו נורא נתגעגע!!
אני מקווה שיהיה לך מחשב באנגלית והכול ותיכנסי כל יום ברוור???

חחח אנחנו אוהביםם אותךךךךךךך

וואיי ויהיה לך כ"כ כיייייייייייייייייףףףףףףףף
את לא מבינה כמה תהני!!
זה כ"כ כיף, זו רמת חיים אחרת!

תדעי אנגלית רהוטה, תוכלי למצוא עבודה כמעט בכל מקום..


ויש לי מלא חברות שנסעו לשליחויות, ויעני חוזרים אחרי שנתיים משו כזה, וחזרו עם אנגלית פרפקטף וקיבלו אותם מצויייייייייייין שמה!!! השתלבווו מאוד, זה רק עניין של ביחטון וזמן.
וואאיי

אאללייי,ננתגעגעגעגעגעעעעגע טייללייםםםם!

😢



שמעתי על זה כבר ממירב ולא יודע,לא היה לי נעים לדבר איתך
כי חשבתי שאני רק אפריע אבל עכשיו כשהבאת את זה לפורום
אז אני יכול להגיד לך את מה שרציתי..







טוב,תתכוני היטב בכיסא! 😉





































אני אוהב אותך!
ואני אתגעגע אלייך,למרות שלא ייצא לנו כ"כ לדבר ולהכיר
חוץ מבהתחלה שדיברנו ממש קצת,אבל ממה שהספקתי להכיר
אותך אני יודע שאת אחלה של בן אדם ואני בטוח שתשתלבי
שם מ-צ-ו-י-ן.. מי לא ירצה להיות חברר שלך?!!?

את תההיי הכי פופולארללהה ששםם! ואת זה אני מבטיח לך..

אומנם בטח בהתחלה יהיה טיפה קשה,עדיין המחסום של השפה וזה..

אבל תההיי בטוחה בעצמךךך וצאי לחיים חדשים,בלי אכזבות ודיכאונות ורק תשמחחיי!



לאב לאב ללאבבבבבב 😊
אופירי.. תודה מאמי..
ויהיה את המחשב שעכשיו.. רק שהוא יהיה רק עוד איזה חודש וחצי בערך..
ויש בו עיברית..



ואושרייקוש.. איי אתה פשוט ילד מדהים!!
תודה תודה ושוב תודה..

חח ריגשת אותי.. אני פשוט חולה עלייך..
ואני גם יתגעגעע..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך