שלום לכולם..
היום התחברתי לאתר ..😊
מקווה שיהיה כיף..😊
ממ עוד אחתת
היו'שש אני אלין עוד מעט 16
התמכרות נעימהההה
יאאא ברוכה הבאההההההההההההההה!!!!
אני מבטיחה שיהיה לך כיף!!!
בת כמה???
איך קוראים אותך???
תהניייי!!!
חח..
תודה!
קוראים אותי ז'אנה... 😂
בת 15 מחיפה...
ברוכה הבאה 😊
ועוד פרטים בבקשה? 😁
שקט סטס! תמיד חייב להתחיל עם בחורות!
חח נעים מאוד בובה
תהני פה =]]
אני שלי בת 15 וחצי מאשדוד 😁
היי גם לך תהני פה מאמי וברוכה הבאה..😊
QUOTE (Killer-it @ 11/07/2006) שקט סטס! תמיד חייב להתחיל עם בחורות!
סליחה אבל לא התחלתי איתה 😛
חיחי ...נחמדים אתם😊))
איזה עוד פרטים אתה רוצה חחחחח
הייי ברוךךך הבאאאא
ליטל בת 15 וחצי עוד מעט 😛
מבאר שבע 😯
ליטלווש
ברוכה הבאההההההההה
אני זוהר =]] בת 15 וחצי תהניי פה!
חחחחחח XD
ברוכה הבאה 😊
אני עדי , בת 15.8 [;
תהההההההני 33>
QUOTE (Nightmare @ 11/07/2006) חיחי ...נחמדים אתם😊))
איזה עוד פרטים אתה רוצה חחחחח
למשל למה בחרת בכינו נייטמייר הוא שלילי?
כי סיוט זה דבר לא טוב 😊
חוץ מזה השם הזה כבר יש לאטרקצייה באילת, וללהקה צרפתית שהשנה ביקרה בישראל והייתי בהופעה שלה =)
אה כן למה בסמל האישי שלך יש עין מוזרה כזאת
יש לי הרגשה שבעלת העין הזאת
זה אישה נכון? 😂
צריכה לבקר אצל רופא עיניים 😊
אה כן את יכולה עוד לספר בכלליות על עצמך
כדי שאני אכין לעצמי את אבחון הפסיכולוגי שלך 😊