היי ז'אנה ברוכה הבאההההההה
תהני פה.
אני ויוי
ברוכה הבאה מותק שלי 😊
ורק שתדעו שהי ילדה מדהימה והיא אחת החברות הכי טובות שלי..אז תתייחסו אליה בהתאם! מתה עלייך!
ריטריט שלי! 😊 מתה עלייך בובי!!! כה גם אל ריטה שלי תתייחסו בהתאם אחרת יש לכם עסק איתי (למרו תשאף אחד כמטע עוד לר מכיר אותי פה חחח לא נרוא ריטה מספיקה לי חיחי) מתה עלייך נשמונת....
חעח מי שאל על הכינוי שלי?! ועל העין ששמתי חח זה יפה העין מה לא? והכינוי גם נחמד מה הבעיות שלך בכלל חעחע סתם אמממ מה אתה רוצה לדעת איזה פרטים? אני ז'אנה חח כבר אמרתי בת 15 מחיפה ומאיפה אתה בכלל?
שלום! =)
ברוכה הבאה לאתר!
אני ניר עוד מעט בן 18 מירושלים!
תהני 😊
ברוכה הבאה לאתר :]]
אני קרן עוד מעט בת 15
תהני פה 😊
QUOTE (Nightmare @ 11/07/2006) חעח מי שאל על הכינוי שלי?! ועל העין ששמתי חח זה יפה העין מה לא? והכינוי גם נחמד מה הבעיות שלך בכלל חעחע סתם אמממ מה אתה רוצה לדעת איזה פרטים? אני ז'אנה חח כבר אמרתי בת 15 מחיפה ומאיפה אתה בכלל?
אם אני אגיד מאיפה אני
את לא תאמיני לי
אז בוא נגיד אני מראשון 😁
חעח למה שאני לא יאמין....
אה חבר'ה מישהו מוכן להסביר לי לגבי ההודעות הפרטיות לא ממש הבנתי...
ריטריט מותק לא הסברת לי טוב היום חחחח לא חשוב לא משנה אם אנ ילא אבין עכישו תסבירי לי שוב אחרי זה...
QUOTE (Nightmare @ 11/07/2006) חעח למה שאני לא יאמין....
אה חבר'ה מישהו מוכן להסביר לי לגבי ההודעות הפרטיות לא ממש הבנתי...
ריטריט מותק לא הסברת לי טוב היום חחחח לא חשוב לא משנה אם אנ ילא אבין עכישו תסבירי לי שוב אחרי זה...
נו כי זה לא ממש היגיוני בשביל רב אנשים
קיצור סיפור ארוך 😊
QUOTE (ליטלטולל @ 11/07/2006) הייי ברוךךך הבאאאא
ליטל בת 15 וחצי עוד מעט 😛
מבאר שבע 😯
ליטלווש
אה לא ידעתי שאת מב"ש.. 😊
גמני..
ולפותחת השירשור..
ברוכה הבאה!!!
אני לודה 😊
אההללייןן ז'אנהה!=] 😉
אני אושרי,בן 15 (עוד חודשיים...פלוס מינוס.. 😁 )
אני מממבשרת ציון (חור נידח ליד ירושלים!)
נעים להכיר!
ובקשר לשאלה שלך על ההודעות הפרטיות..
ההודעות הפרטיות אלו הודעות שאת יכולה לשלוח לכול המשתמשים באתר..
את לוחצת למשתמש שאת מעוננית בבו לשלוח לו הודעה ואז זה פותח לך
דף עם תיאור על המשתמש.. תראי שמה כתוב "הודעה פרטית: לחץ כאן" תלחצי על הלחץ כאן ואז
זה ייכנס לך לתיבת דואר שלך..
וככה,שולחים הודעות! תההניי!=] 😊
אאם את נתקלת בעוד בעיות וריטה לא מסבירה לך הכי טוב שיש,אז את יכולה לפנות אליי!
אני אשמח לעזור! 😊
QUOTE (son_of_rain @ 11/07/2006) QUOTE (Nightmare @ 11/07/2006) חיחי ...נחמדים אתם😊))
איזה עוד פרטים אתה רוצה חחחחח
למשל למה בחרת בכינו נייטמייר הוא שלילי?
כי סיוט זה דבר לא טוב 😊
חוץ מזה השם הזה כבר יש לאטרקצייה באילת, וללהקה צרפתית שהשנה ביקרה בישראל והייתי בהופעה שלה =)
אה כן למה בסמל האישי שלך יש עין מוזרה כזאת
יש לי הרגשה שבעלת העין הזאת
זה אישה נכון? 😂
צריכה לבקר אצל רופא עיניים 😊
אה כן את יכולה עוד לספר בכלליות על עצמך
כדי שאני אכין לעצמי את אבחון הפסיכולוגי שלך 😊
אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה ניטטמיר זה חיובי ביותר
במיוחד כאשר זה שם של להקת מטאל ...
ברוכה הבאה
ברוכה הבאה מותק...ובאאאאאאארור שיהיה כיף 😊
אני צליל 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) ובקשר לשאלה שלך על ההודעות הפרטיות..
ההודעות הפרטיות אלו הודעות שאת יכולה לשלוח לכול המשתמשים באתר..
את לוחצת למשתמש שאת מעוננית בבו לשלוח לו הודעה ואז זה פותח לך
דף עם תיאור על המשתמש.. תראי שמה כתוב "הודעה פרטית: לחץ כאן" תלחצי על הלחץ כאן ואז
זה ייכנס לך לתיבת דואר שלך..
וככה,שולחים הודעות! תההניי!=] 😊
אפשר גם בכל תגובה של אותו משתמש ללחוץ למטה על ה-ה"פ 😊