QUOTE (son_of_rain @ 11/07/2006) QUOTE (Nightmare @ 11/07/2006) חיחי ...נחמדים אתם😊))
איזה עוד פרטים אתה רוצה חחחחח
למשל למה בחרת בכינו נייטמייר הוא שלילי?
כי סיוט זה דבר לא טוב 😊
חוץ מזה השם הזה כבר יש לאטרקצייה באילת, וללהקה צרפתית שהשנה ביקרה בישראל והייתי בהופעה שלה =)
אה כן למה בסמל האישי שלך יש עין מוזרה כזאת
יש לי הרגשה שבעלת העין הזאת
זה אישה נכון? 😂
צריכה לבקר אצל רופא עיניים 😊
אה כן את יכולה עוד לספר בכלליות על עצמך
כדי שאני אכין לעצמי את אבחון הפסיכולוגי שלך 😊
הלווווו סטססס..
אנחנו רוצים שיצטרפוווו לא שיברחו 😊 😊
היי..אני רונן בן 15 ממבשרת ציון..שאושרי כבר טרח לציין מה זה המקום הזה..
ואני מצטט אותו.."חור נידח ליד ירושלים"..
דרך אגב..התמונה של העין בתמונת תצוגה..ממש יפה.. 😉





