בהצלחה מאמיייי =] 😊
תעדכן =]
QUOTE (חמודון_17 @ 12/07/2006) אושרי-כן... יהיה בסדר =)
אני ילמד,יום חמישי שבוע הבא אני ניגש עם חבר.
תודהההה אחייייייייי 😊
אין בעד מה!
ושמע לי,אל תנסה להעתיק או מ'שו....
זה לא טוב!!!!
גם אני נכשלתי בתאוריה היום 😢
היו לי 5 טעויות ומותר רק 4 איזה בעססססה 😢
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2006) QUOTE (חמודון_17 @ 12/07/2006) אושרי-כן... יהיה בסדר =)
אני ילמד,יום חמישי שבוע הבא אני ניגש עם חבר.
תודהההה אחייייייייי 😊
אין בעד מה!
ושמע לי,אל תנסה להעתיק או מ'שו....
זה לא טוב!!!!
אושרי... אתה יודע מה הולך שם?! זה תלפיות ויש שם מלא ערבים
90 אחוז זה ערבים והבחינות שלהם זה בערבית איך אני יעתיק?! חחחח,ובכלל מי ירצה להעתיק מהם
lamalama_li- אוי.. לא נורא
תנסי פעם הבאה,שיהיה בהצלחה (גם לי וגם לך 😊 חח)
^^^^ גם לך המון בהצלחה
ולא נורא נעשה עוד שבועיים כי שבוע הבא אני באילת..
יאבה דבה דווווווו (חחח כמו טלינסטון 😛 )
תודההה =)
אה וואלה?! תהניייייי
גם לי באאאאאאאא
אבל אני עושה שבוע הבא יום חמישי אני ניגש עם חבר..
מקווה לטוב 😁