מאמי זה קשה אני מבינה את הבאסה
אבל זה לא יעזור
תלמד שוב ותעשה חוזר הכל יהיה בסדר
מתה עלייך נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא משנה כפרה , תנסה שוב נ'י בטוחה שתצליח 😊
שלי..כןןן קורה,אני מקווה שאני לא ייכשל שוב,
תודה נשמה
עדידוש-ננסה... תודה נשמה שלי
ויוי- כןןן.. תודהה 😊
יקיר-תן לעבור קודם כל תאוריה אחרי זה נדבר על טסטים... חח
וואלה? וואי מבאס... טוב שיהיה בהצלחה בטסט הרביעי
חח אני חושב שאני יודע מי זה... אבי מזרחי קוראים לו? משהו כזה לא?
כי יש לי שני חברים שהיו אצלו ונכשלו,ולפני כמה שנים אחי עבר אצלו טסט ראשון 😕
אור- כן... אני מקווה שאני יעבור
אני לומד גם מספר,וגם מהאינטרנט
ואתמול עשיתי מלא מבחנים ועברתי אותם על 2 טעויות על טעות 1 כל מיני אבל עברתי
זה גם עניין של מזל...
יהיה בסדר 😊
lamalama_li- מחר תאוריה?
שיהיה בהצלחה,אם את לא מרגישה מוכנה אז אל תגשי..
מורנוששש-כןן יהיה בסדר...
תודה נשמה,גם אני עלייךךךךךך
לא נורא מאמי
לכולם זה ככה
תלמד עוד הפעם וכשתהיה מוכן תיגש לתאוריה..בטוחה שתצליח..סומכת עלייך 😊
נירו'ש, לא נורא מאמו'ש...תמיד אתה יכול לגשת שוב נשמה!
לא נורא, זה קורה ! סומכת עלייך שתצליח בשני .. בהצלחה מותק !
בקטנהה..תמיד אתה יכול לגשת שווווב!
ובעז"ה תעבור טסט ראשוןן!!
בהצלחה :]
מכועריםלנצח- כןן... תודהה
קרן-כן זה קורה... :/
יהיה בסדר.... תודהה נשמה 😁
מזו'ש- כןןן אני יודעע נשמתי,יהיה בסדר.. 😊
חנוש תודהההה 😁
מה היה לך יותר תמרורים או מכונאות??
אני לא יודעת אם אני מוכנה זה העיניין כי תמרורים וחוקים אני פיקס
אבל מכונאות אצלי זה כמו שמן ומים
היה בערך אותו דבר
זה תלוי איזה טופס את מקבלת,את יכולה לקבל טופס
שיש ברוב השאלות זה על תמרורים או להפך על מנוע וכו'
אני גם לא משהו בעניין של המנוע אני ככה, חוקים אני בסדר תמרורים אני גם פיקס
אני שבוע בא ייגש עוד פעם...
תלמדי את המנוע את תצטרכי את זה...
אני מקווה שבשבילך שזה לא יופיע או לא יופיעו הרבה שאלות על מנוע
אבל בכל מקרה את צריכה לדעת קצת
מה לעשות נשמה, ממש קצת אנשים עוברים בפעם ראשונה גם בטסט עצימו וגם תיאוריה...אז בגלל זה צריך לנסות עוד פעם ועוד פע עד שתצליח!
מאמינים בך!
בהצלחה!!!
יאו באסה!
מחזיקה לך אצבעות!
Mami_4_Ever, גל, תודה לכןןןן!!!
נייררוו,אח שלליי.. 😢
לא נווראא..
יהיה טוב!
תתכונן,תעבור על החומר(לא על השורות הלבנות! 😉 חעחעח),
תלמד טוב טוב ותיגש לתיאוריה בגישה חיובית..
יהיה אחללהה..
רק תאמין!
בהצלחה!
😊
אושרי-כן... יהיה בסדר =)
אני ילמד,יום חמישי שבוע הבא אני ניגש עם חבר.
תודהההה אחייייייייי 😊