נכשלתי תאוריה! 😢
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!
כוס עמק איתי!!!!!!!!!!!!! 😢 😢
איך זה מאכזב.... :/
אין לי חשק כבר ללמוד לזה עוד
נמאסססססססס
נירו'שששששש מאמיייי תנסהה שובבבב אל תריםם ידייייייםםם...!!
יאא לא נורא אם תתייאש עכשיו זה סתם יפגע בעתיד..
תמשיך ללמוד ובסוף תעבור... 😊
אלין- לא מרים... אין לי כוח לזה כבר :/
יעל-כןן... אני ילמד :/
חח בסוף,השאלה מתי חח
שבוע הבא אני ייגש עוד פעם בתקווה לעבור.
QUOTE (חמודון_17 @ 11/07/2006) אלין- לא מרים... אין לי כוח לזה כבר :/
יעל-כןן... אני ילמד :/
חח בסוף,השאלה מתי חח
שבוע הבא אני ייגש עוד פעם בתקווה לעבור.
אני יחזיק לך אצבעותת 😊
לא נורא מאמי זה קורה
תחחיך תרים ת'ראש
ותלמד שוב
ואני בטוחה שתצליח 😊
נירררו , אל תדאג ואל תוותר ,
תנסה שוב , אני בטוחה שתצליח ..
קטן עלייך ((;
3>
לא נורא תנסה עוד פעם ובטוח תעבור!
אתה בוכה על תאוריה מזוינת? חכה חכה שתגיע לטסטים ...
נכשלתי היום טסט שלישי נהגתי מעולה פשוט מעולה הבוחן סתם ת'פה אבל הוא דפק לי ברקס בגלל איזו מכונית מוזינת שנסעה במהירות והתרפצה כוס אמק אתה לא יודע איך אני עצבני ועוד נפלתי על הטסטר הכי בן זונה במשרד הרישוי של ירושלים 😠 !!!!!!!!!!!!!!
יאללה טסט רביעי :]
תיאורייה זה באמת דבר מבאס... אבל בקטנה אתה תעבור בפעם השניה (גם אני עברתי בפעם השניה).
הצעה שלי תלמד מהאינטרנט יש מלא מבחנים כאלו.
וכמו שיקיר אמר, תחכה לטסטים זה יותר מבאס....
בהצלחה!
זה קשה כי לי יש מחר..
אמממאאאאאללל'ה