אם היו מציעים לכם עכשיו לטוס לגרמניה עם מעט מאוד ילדים מהשכבה שלכם שנבחרו ואתם בקושי מכירים את אלה שנוסעים,אפילו לא אומרים להם שלום.
הייתם נוסעים?
נכון זה מה שכולם אומרים ליי..אבל לאדעת אני לא רוצה לנסוע בהרגשה מוזרה כזו שאני לא הכי בקשר עם מי שנוסע..זה לא ממש נעים
שמעי אם את לא שלמה עם זה אז אל תטוסי
אבל בגדול תראי את זה בתור כיף..חוויה..מה כבר יכול להיות רע? לדעתי הייתי הולכת על זה
תראי באמת תמיד אפשר להכיר כל אחד זה לא בעיה ובל לפספס הזדמנות כזו..
QUOTE (שמאוהבת @ 11/07/2006) תמיד אפשר להכיר..
😉
QUOTE (נסיכונת @ 10/07/2006) שמעי אם את לא שלמה עם זה אז אל תטוסי
אבל בגדול תראי את זה בתור כיף..חוויה..מה כבר יכול להיות רע? לדעתי הייתי הולכת על זה
😉
מה את יכולה להפסיד?!
אז מה אם את לא מכירה?! תכירי. ככה זה.
יכול להיות שאלו יהיו החברים הכי טובים שלך!
לכי תדעי!
ברור שהייתי נוסעת. בכיף וחיוך!
אוהבת,
אורוש
ברור שליסוע.
ככה תכירי יותר ילדים..חחח "תגדילי את מעגל החברים שלך"..
סתם לדעתי תסעיי..=]
כןןן , תסעי
תכירי אוותם , הם בטוח לא כאלה גרועים !
יהיה צחוקים..סמכי עליי
חחח לא ליסוע רק בגלל הילדים?
זה ילדים מהשכבה שלך, ככה שעוד איכשהו את מכירה אותם
הם לא לגמרי זרים לך
אבל ת'אמת גם אני הייתי מתלבטת, כי זה לא כיף לסוע בלי חברים קרובים וזה.
אבל תחשבי על זה, זה גרמניה.. אז זה משהו רציני בטח.
אולי תנסי להשיג את האיסיקיו של הילדים שאת נוסעת איתם וככה לפחות להכיר קצת יותר..
זה הולך להיות משו ממש רציני..זה מפגש עם ערבים שגם נוסעים לשם..מפה
ועם גרמנים..יענו מפגש פיסגה כזה חח