חוץ מיזה תחשבי על זה..זה חו"ל.. 😉
אז תיסעי, זאת חוויה.
הזדמנות כזאת לא באה כל יום 😉
דיברתי עכשיו עם ידיד שלי שגם נוסע..ודי השתכנעתי..
מחר אני אתקשר למנהלת אני אגיד לה שכן אבל עדין יש לי ספקות
אני בטוחה שתהני..
זה חו"ל.. בלי הורים..
זה הכי כיף בעולםם
מקווה שאתם צודקים...זה אמור להיות כיף באמת..
ועוד שבועיים
QUOTE (eliya_s @ 11/07/2006) אני בטוחה שתהני..
זה חו"ל.. בלי הורים..
זה הכי כיף בעולםם
וואי מתאים לי עכשיו..בכייף הייתי מתחלפת איתך!!
חחחח יאללהה.. גם ככה מה התכוונת לעשות בחופש?
בטן גב בבריכה?
עדיף כבר חו"ל
חח האמת תיכננתי לעבוד הרבה ולהפוך לשרי הריסון 2..אבל חוצמזה ..
שרי הריסון ? 😕
ולכמה זמן את תטוסי?
ועוד שבועיים את טסה לשבועיים?
אז יהיה לך קצת פחות מחודש עוד לא? תוכלי לעבוד אז..
אממ אמורים לטוס באוגוסט..באמצע אוגוסט..
אז כן יהיה לי זמן..אני מקווה שבעבודה לי יעשו לי בעיות גם /:
נראה מה יהיה מחר אני אדבר עם המנהלת מקווה שלא מאוחר מדי עדיין
בדוגרי הייתי במצב הזה בדיוק!!
לא ידעתי אם לנסוע לקורס מדצים(מדריכים צעירים) כי כל החברים והחברות שלי לא נסעו בגלל בעיות כספיות וכאלה!!
אבל בדוגרי..
בצבא את לא תהיה עם חברים שלך..
את תכירי חדשים..
ובעבודה את לא תהיה עם חברים שלך..!!
ורק שתדעי לך שהקורס הזה זה היה השבוע הכי הכי הכי כיף של החיים שלי ואני הכרתי ילדים חדשים..
ממקומות חדשים..
והנה בערזת השם חברה שלי שהכרתי באה אלי לאילת...
לסופשבוע!!
או שתכירי אותם כבר מעכשיו תיפגשי איתם..ווככה תתידדי עם אחת או אחד שאת יודעת שתהיה איתם..!!!
לכל דבר אניכ אן בשבילך!!=]😘
ואי תודה מאמי..עודדת אותי קצת (:
אני מקווה שיהיה טובב