אני הייתי הראשון עעלל המטווסס..
קפצי על החוויה..
זה מה שזה-חוויה!
😉
תהניי!=]
אם זה למשלחת למחנות השמדה אז זה שווה את זה
זה מרגש מענין מרתק וכייייף למרות שזה לא נשמע טוב
באמת ששווה
QUOTE (Julieta-- @ 11/07/2006) אממ ציניות או משהו ? 😁
שום ציניות..עזבי
אממ לדעתי גם אפשר להכיר וסך הכל תהני!! אם הייתה לי הזדמנות להיות בחו''ל הייתי מאה אחוז נוסעת אז אני חושבת שתסעי!!! חח תהני בובה!
אוף המנהלת אמרה שכבר כנראה מאוחר מדי כי היא מסרה כבר שמות .../:
לא נורא..
כול עכבה לטובה! 😉
מכירה את המשפט הזה.!?
כנראה מלכתחילה לא היית צריכה לטוס.. ויהיה טוב!
לא נורא.. תעשי כיף חיים גם בארץץ! 😉