אל תיהיו קשים יאלה חופש צאו מהבית
אז תכתבו גם באיזה יום הכי נוח לכם
תלוי איזה יום ותלוי באיזה שעה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח כפרה עלייך אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קצת תזיזו את עצמכם לא יזיק!!!!!
אני יורדת לאילתת שבוע הבא
QUOTE (15PrInCeSs @ 10/07/2006) אני יורדת לאילתת שבוע הבא
נעים מאוד אילת...
חחח סתם כפרה עליך תעשי חיים!
חחח
תחכה כמה זמן אוליאנשים עדיין לא נכנסו לפורום ולא ראו תאשכולל.. תמתיןן
QUOTE (Dj plik plak @ 10/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 10/07/2006) אני יורדת לאילתת שבוע הבא
נעים מאוד אילת...
חחח סתם כפרה עליך תעשי חיים!
חחחחחח
תודה מאמייי
יאא איזה כיף לך תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (15PrInCeSs @ 10/07/2006) חחח
תחכה כמה זמן אוליאנשים עדיין לא נכנסו לפורום ולא ראו תאשכולל.. תמתיןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אולי תספיק לפתוח מליון אשכולות על אותו נושא!?