אולי אני...תלוי בשעה, אני מסיימת לעבוד ב3 וחצי.
אם לא יהיה לי שום דבר חשוב לעשות באותו יום אז כן...
חחחחחחחחחחחחח 😂 😂
תראו אותוו..
כולה יום בפורום וכבר רוצה מפגש@! 😂
אני שבוע הבא כול השבוע בצפון....יופפיי דו!=]
מצטערר..
תבואווווווווווווווו
יהיה צחוקים ! 😁
אני לא יכול..
ומצטער,אנ'ללא אבטל את זה רק בשבילךך.. 😛
סתם,סתם..
אני כבר לא יכול לבטל..
אבבל יותר טוב!P=
לאן שאני נוסעע
הרבה יותתר = !
אממממממממממממ
יש מצבבבבבבבבבבב 😊
לא נראה לי .. אולי. נראה מה יהיה לי באותו יום. אושרי תהנה 😊
אני יבוא,אלא אם כן כל הבנות יעשו מה שתמיד עושים לי ולמתן 😢
תמיד בנות מבקשות מאיתנו להתנשק ולהתחרמן וזה מעצבןןןן
נעשה מה שבא לנו מתי שבא לנו....אם זה סבבה count me in
חחחחחחחחח הרגת אותי עם החתימה...חח😊
אממממ אם יהיה עוד שבועיים אני אבוא...כי אני עוברת לגור לייד חעחעחעח
יכול להיות שאני אבוא
אבל צריך לקבוע ולארגן ,לא סתם לזרוק מילים לאוויר!