QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) מאמי אולי תספיק לפתוח מליון אשכולות על אותו נושא!?
מאמי אולי תפסיקי לתפוס תחת ולחוש יותר מידי
כולה מנהלת פורום לא יותר מזה
אז יאלה להירגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) חחחחחחחחחחחחח 😂 😂
תראו אותוו..
כולה יום בפורום וכבר רוצה מפגש@! 😂
חחחחחחחח כולה אני יותר ממך בפורום
כפרה שמע אני בפורום כבר מלפני שנתיים
אז להירגע!
גלו'ש למה לא מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אתם סתם מתכננים כמו תמיד..בסוף לא ייצא כלום..גם ההם מאורנג' נראלי ניסו פעם לתכנןן..
קיצר שיהיה תאריך תודיעוו =]
QUOTE (אילניתושקה @ 10/07/2006) אוקי,
תהנה !
תוודהה!=]
גם לך חן,תודהה!=]
QUOTE (Dj plik plak @ 11/07/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) מאמי אולי תספיק לפתוח מליון אשכולות על אותו נושא!?
מאמי אולי תפסיקי לתפוס תחת ולחוש יותר מידי
כולה מנהלת פורום לא יותר מזה
אז יאלה להירגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היא לא תופסת תחת,היא עושה את מה שאמרו לה לעשות!
לא בא לך להירגע?!
מה זה הדיבור הזה?!?!?
אפשר לחשוב היא הזונה ש'ך.. תרגיע ומהר!
ולא בא לריב איתך.. פשוט לא יפה מה שאתה אומר!
QUOTE (oshri_Ok @ 11/07/2006) QUOTE (Dj plik plak @ 11/07/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) מאמי אולי תספיק לפתוח מליון אשכולות על אותו נושא!?
מאמי אולי תפסיקי לתפוס תחת ולחוש יותר מידי
כולה מנהלת פורום לא יותר מזה
אז יאלה להירגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היא לא תופסת תחת,היא עושה את מה שאמרו לה לעשות!
לא בא לך להירגע?!
מה זה הדיבור הזה?!?!?
אפשר לחשוב היא הזונה ש'ך.. תרגיע ומהר!
ולא בא לריב איתך.. פשוט לא יפה מה שאתה אומר!
את כאילו מלקק לה עכשיו?
אחשלו עזוב אותך שטויות אני גם לא בקטע של לריב
תשאיר את זה ביני לבינה אל תתערב
וסחטן על הכתבה על זידן
רק אל תשכח שהוא נאצי!
QUOTE (Dj plik plak @ 11/07/2006) QUOTE (lakoko @ 10/07/2006) חחחחחחחחחחחחח 😂 😂
תראו אותוו..
כולה יום בפורום וכבר רוצה מפגש@! 😂
חחחחחחחח כולה אני יותר ממך בפורום
כפרה שמע אני בפורום כבר מלפני שנתיים
אז להירגע!
כן בסדר..
ומה קרה עכשיו ניזכרת לצוץ ולהתחיל לכתוב פה?
QUOTE (Dj plik plak @ 11/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 11/07/2006) QUOTE (Dj plik plak @ 11/07/2006) QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) מאמי אולי תספיק לפתוח מליון אשכולות על אותו נושא!?
מאמי אולי תפסיקי לתפוס תחת ולחוש יותר מידי
כולה מנהלת פורום לא יותר מזה
אז יאלה להירגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היא לא תופסת תחת,היא עושה את מה שאמרו לה לעשות!
לא בא לך להירגע?!
מה זה הדיבור הזה?!?!?
אפשר לחשוב היא הזונה ש'ך.. תרגיע ומהר!
ולא בא לריב איתך.. פשוט לא יפה מה שאתה אומר!
את כאילו מלקק לה עכשיו?
אחשלו עזוב אותך שטויות אני גם לא בקטע של לריב
תשאיר את זה ביני לבינה אל תתערב
וסחטן על הכתבה על זידן
רק אל תשכח שהוא נאצי!
טפווו עליוו..
טוב תרגעעעעעעעעעעו מה ישש#@!?
מתן כולה רוצה להפגש איתכככם מה אתם מסובבים לו את הגב ומראים ת'תחחחחחחחת?#@!
לא רוצייים אל תבואוו!!