לילה טוף לכולםםםםםםםםםם!!!!!! 🙄
חח חמודה ..לילה טוב לודה 😊
איזה חמודה ..את רואה בגלל זה את פופולארית 😁
לילה טופ 😉
QUOTE (2Pac_GirL @ 09/07/2006) איזה חמודה ..את רואה בגלל זה את פופולארית 😁
😁
לוודהה איזהה מתוווווווווקהה
אוהבים אותך לוודה!!!
פופללאררררררר לווודהההההההההההההההה!
תוודהה לךך!
שיהיה גם לך לל"ט...
למרות שבטח את כבר בחלום העשירי..חחח
השעה זה עתה 04:24 ושמונה עשרה שניות..חח
חשתי השעון הדובר..^^
😯
אחי השעונים הדוברים לא טועים בהגיית המספר :]
על כן עלייך לומר..
השעה זה עתה היא 04:24 ושמונה עשר שניות
אממ נראה לי חחחח
מקווה לא לצאת טמבל 😂
רק ה' יודע...
😨
אאוו במקרה שלנו,לווודהה! 😂
חחח נני צודק
ושמונה ע ש ר שניות 😁
איזה סנובס . .אה?
ממי?!?!
אאתת...?!!?!
ממהה פתתאאוםם...
ששללאא!P=
חעחעחעחע 😛
אם כבר שעון דובר..
אז שעון דובר עד הסוף לא? 😛
צריך להגות גם את ה-ח' וה-ע' נכון..
אני מקווה שהתאמנת אושרי 😊
במיוחחדד בשבילך י'זבבללהה!!
נעללבבתתי ממךך!
אאםם לא הבנת אני שעון דוברר מיוחחדדד! 😊
עילג במיוחד! 😁
חעחחעחעע 🙄
קקוולל שכמותתיי 😎