חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
טוב די חרגנו מהנושא..אז נסיים את הדיון על השעון הדובר בשלב זה.. 😊
QUOTE (neni @ 09/07/2006) אם כבר שעון דובר..
אז שעון דובר עד הסוף לא? 😛
צריך להגות גם את ה-ח' וה-ע' נכון..
אני מקווה שהתאמנת אושרי 😊
חחח יו נכככון. .
תמיד הוא היה נראה לי מזרחי משוו
רווננןן..מה אכפתת לך י'משבביתתת שמחותתת?!!?!?!! 😠
😛
תממרר..
ששחוםם כמוני אייןן!#@#!#
וזה עוד אחרי חמישה חודשים בצללל!!!
חעחעחעחעח 😂 😁
חחחח טיול שנתתתי. .
חתיכת כושון רציייינייי נהיית
י'עקממהה..
זה לא היה טיול שנתתיי...
זה היה בגיחה.
והתבלבלת באותיות..
תחליפי את הש' בס'.... 😉
סתם,סתם...חששתתי..
ודברר שני,זה היה רק בעווררףף!! אני אשםם שהלכנו הרבה וכבר לא היה לי כוח
אז הורדתי ת'ראש ונשרף לי העוררףף?!!? פפפפפפפפפפפייייי 😢
חחחח בגלל זה לא הייתי בגיחה
עלאאאאאאאאק
לא היית בגיחה !
לא הייתי..
האמת שבעניין השמש זה לא הכי משנה..
כי הייתי בכדורעף חופיםם..חחח..
הרבה יותר שמש..
אעאעא נכככון
ואאי ברזזל וחקלאי חזרו משם אדומות רצצח ..
חשבתי זה עגגגבניה חיבקה אותתי
אתת ראית את טלליי מהכיתה שללי?!?
וא וא..
מססכנהה העגבנייה המתוקה הזוו!
חחחח כה ראאיתי. . אני והיא באותו מצצב. .
שתינו עם נמשים. .
אתת סתם לבקנית יצורהה..( 😛 )
היא מממששש נהייתה אדומה!
חחחחחחח..
בהירים נהיים אדומים בשמש..
והם נשרפים הכי מהר..
חחחחחחח..
בהירים נהיים אדומים בשמש..
והם נשרפים הכי מהר..
ללהה?!?
באאמתת?!!?
וואאללהה חידשת לי!
אבל...איך תסביר את העובדה שאני מספיק לי חצי שעה רק לשבבתת וכולי משוזףף?!
חעעח
אני תעלוממהה..
כוששיתת!!
לא רואים אותתתיי! 😂