QUOTE (oshri_Ok @ 09/07/2006) ללהה?!?
באאמתת?!!?
וואאללהה חידשת לי!
אבל...איך תסביר את העובדה שאני מספיק לי חצי שעה רק לשבבתת וכולי משוזףף?!
חעעח
אני תעלוממהה..
כוששיתת!!
לא רואים אותתתיי! 😂
חחח בונא יא יצור
כושים משתזפים הכי מהההר. .
אעאע
מקווה שלא חידשתי לך. . אה !?
עלאאאק תעלומה. ..חיחוחחה
אוהבתותך . .
איזה חמודה תודה ובוקר טוב כבר חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 09/07/2006) איזה חמודה תודה ובוקר טוב כבר חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח כן כבר בוקר..
שוב הוא הגיע מהר מידי.............. 😊
חחחחחחחחחח לא נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
הנמ
אושרי
אתה כושי.? 😁
עזוב לא תבין ! 🙄 אין לך ראש כזה חחחחחחחחחחחחחחח
לא אבל באמת ח חחחחחחחחחחחחחחחחח אני כושית בטירוף יש לי פס שיזוףףף שלא יתוווואר
כמו דמקההה חחחחחחח
אני כוווווווווושית אנד איי לייק איט #@! [את זה,לא לא כול 😠 טוב גם חחח..]
QUOTE (moraless @ 09/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 09/07/2006) ללהה?!?
באאמתת?!!?
וואאללהה חידשת לי!
אבל...איך תסביר את העובדה שאני מספיק לי חצי שעה רק לשבבתת וכולי משוזףף?!
חעעח
אני תעלוממהה..
כוששיתת!!
לא רואים אותתתיי! 😂
חחח בונא יא יצור
כושים משתזפים הכי מהההר. .
אעאע
מקווה שלא חידשתי לך. . אה !?
עלאאאק תעלומה. ..חיחוחחה
אוהבתותך . .
אאייי
אנניי מבקששש..
שחומי עור! 😁
חחחחחח
ואני יודע את זה..סתם שאלתי,כהרגלי דברים מפגרים! 😊