מורן שלחתי לך הודעה באיסיקיו דברי איתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתן- תרגע וזהו...רד מזה ושתה מים קרים.
שיר- את אומרת לאחרים אבל זה מה שאת עושה?!
את מגעילה.
יום נאה לך.
סתיו- היא לא התייחסה אלייך ומה את חשה נפגעת?! מי ישמע עכשיו תלכי לבכות על זה שבוע ולא תצאי מהבית כי היא לא אמרה שלום יפה. יאלללללללללה כבדות שלכם...
לא הבנתי , מישו יכול להסביר ? 😯
QUOTE (אילניתושקה @ 10/07/2006) לא הבנתי , מישו יכול להסביר ? 😯
^
😊
טוב חלאס לריב! אם אין מה להגיד בנושא אז אל תגיבו. 😠
אתם סתם רבים.... תריבו בפרטי לא פה.
הבנו שהיה סיכסוך בין 2 גולשות לא צריך לפתוח את זה פה זה עניין אישי שלהן.
QUOTE (מזי__ @ 10/07/2006) מתן- תרגע וזהו...רד מזה ושתה מים קרים.
שיר- את אומרת לאחרים אבל זה מה שאת עושה?!
את מגעילה.
יום נאה לך.
סתיו- היא לא התייחסה אלייך ומה את חשה נפגעת?! מי ישמע עכשיו תלכי לבכות על זה שבוע ולא תצאי מהבית כי היא לא אמרה שלום יפה. יאלללללללללה כבדות שלכם...
מה את מתערבת בכללללללללללללללל
במקומך לא הייתי מדברתתתתתתתתתתתתתתתתת
מזי שמעי אני לא רוצה להסכסך איתך ולא עם אפ'חד מזזזזזה לא בראש שלי
אז בייי #@!
באמת שיהיה לך יום נ א ה !
טוב דיי ! תפתרו את זה בפרטי. יגרר פה לריב וחבל שהאשכול יינעל.
מורני מחכה שתחזרי 😊
זה לא עניין של אפחד פה למה היא עזבה !
אם הייתה רוצה להגיד היא הייתה אומרת מהתחלה אתם לא חושבים ?!
קיצר עניין שלה
היא יודעת למה היא עזבה
והיא יודעת שהיא תמיד יכולה לחזור 😊
ותפסיקו להתערב בנושאים שלא קשורים לכם.
ננעל !!
ששנהב אמרת ננעל ולא נעלת? 😊
QUOTE (י-ע-ל @ 10/07/2006) ששנהב אמרת ננעל ולא נעלת? 😊
😂
נעלתי..
זה נתקע אז אולי זה לא ננעל =/