היה נעים, היה נחמד..
ס ל א מ ת ((:
הא אפשר להוריד ת'י גם מניהול בגרפיקה ממוחשבת. ביי
הלוווווו? את בסדר? 😕
עזבו, אל תתיחסו אל הילדה!!
השתגעעעעה..
מה קרה לך מאמי?!
מאמי הגבתי לך גם בפורום מנהלים
למה?😢
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) ביי 😊
כאילו את חושבת שאת מצחיקה?!
מחר אני אביא למורני מכה בטוסיק
אני אראה לה מזה חשוב לפרוש
היא סתם מדברת שטויות 😊
סליחה,פניתי אלייך?
לא אז אל תתערבי ושבי בשקט..
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) סליחה,פניתי אלייך?
לא אז אל תתערבי ושבי בשקט..
בובי אני לא פה בשביל לריב
פשוט מורני חשובה לי ואת בשיא הטבעיות אומרת ביי
בגלל זה שאלתי אם את מרגישה מצחיקה?!
יאללה שולם שולם
אינלי כוח ולא אוהבת ריב
פיס אנד לאב שירוש 😛
shelyso מותק להירגע עם הדיבור שלך
דברי לשיר יפה! 😠
פיס אנד לאב?#@! חח בתחת שלי,
טוב שיהיהההה..#@!
מורנייייייי אל תעזביי אופפפפפפפפפפפפפ
לא רוצהה 😢 😠 😢 😢
למה את בכלל עוזבת? עם בא לך דברי איתי ..וספרי ..
יאלה מה אתן מלקקות לה מה קרה
רוצה לעזוב שתעזוב
בואו נדבר על כדורגל 😊