מתן תרגיע עם התגובות !
לא טוב לך אל תגיב !
כנ''ל כל מי שלא נאה לו
לא חייבים להגיב.
בקיצווווווור
רדו לי מהתחת#@!
אל תתערבבבו..
מה אכפת לכם מה אני מגיבההההה?!@#?#@!
מה אתם קופציים כמו איזה מטומטמייים#?
בנות ובן (שאין לי מושג מי אתה חחחחח) תפסיקו להגיב מגעיל!!!!!!!!!!!
מורני מאמי דברי איתי באייסי אוהבתותך
מה??!?! מורני למה נסיכה?
מה קרה שאת עוזבת?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולי תעני כבר למהאת עוזבת בשביל מה לפתוח אשכול עם אתלא נותת הסברים?
את אומרת את זה בצורה מגעילה כאילו פגענו בך.
מה קרה, למה את עוזבת?
בידיוק^^^^^^
בגלל זה אנחנו רוצים לדעת אולי נעזור
היא לא חייבת לתת לפאחד פה הסברים.
היא אמרה סיבות אישיות-
כנראה שהיא לא רוצה לדבר על זה..
QUOTE (שמאוהבת @ 09/07/2006) היא לא חייבת לתת לפאחד פה הסברים.
היא אמרה סיבות אישיות-
כנראה שהיא לא רוצה לדבר על זה..
אבל הדיבור הזה שלה מגעיל.
אני אישית לא פגעתי בה.. אבל הצורה הזאת שהיא ניפרדת מכולם.. כאילו פגענו בהה..
אז שתגיד ביי יפה.. כי אם מישהו פה פגע בה או שזה סיבות אישיות כמו שהיא אומרת.. אנחנו לא צריכים להיפגע בשמה.
זה ממש לא לעיניין הפרידה הזאת.
אבל שתעשה מה שבא לך.. מקווה שתחזרי אלינו בכל זאת.. היה נעים להכיר אותך ואני בכל אופן מצטערת שאת עוזבת.
ביי..
QUOTE (שמאוהבת @ 09/07/2006) מתן תרגיע עם התגובות !
לא טוב לך אל תגיב !
כנ''ל כל מי שלא נאה לו
לא חייבים להגיב.
כפרה תהיא בטוחה שאני יודע יותר טוב ממך מה היה ומה הסיפור שלה עם שיר
אז אם אני ירצה להתערב ולהגיב אני לא ידפוק חשבון...
יום טוב
QUOTE (Dj plik plak @ 09/07/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 09/07/2006) מתן תרגיע עם התגובות !
לא טוב לך אל תגיב !
כנ''ל כל מי שלא נאה לו
לא חייבים להגיב.
כפרה תהיא בטוחה שאני יודע יותר טוב ממך מה היה ומה הסיפור שלה עם שיר
אז אם אני ירצה להתערב ולהגיב אני לא ידפוק חשבון...
יום טוב
יפה אמרת, בינה לבין שיר.. אז אל תתערב.
זה סתם יפתח פה מריבה!!.. וסתם יחולקו פה אזהרות..
אז לה להיות תינוקות?! היא רוצה, שתעזוב.. אף אחד לא מחזיק פה אף אחד בכוח
את חושבת שאני מתנהגת פה כמו תינוקת? 😊
אני לא חושבת ככה,כנראה שיש פה רק תינוקת אחת
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 09/07/2006) את חושבת שאני מתנהגת פה כמו תינוקת? 😊
אני לא חושבת ככה,כנראה שיש פה רק תינוקת אחת
וזאת אני נכון?!! חח דיי באמת!!
קיצור. סיבות אישיות כבר חלקכם הבנתם ת'ם בערך..
דיברתי פה עם כמה באייסיקיו.
מתןןן תעיף תאף שלך מעניינים שלא שלך#@!!
מצטערת עם פגעתי עם הדיבור שלי. לא רשמתי את מה שרשמתי בשיא המצברוח שלי=\\
אזזז.
ישלי אייסיקיו.
וגם מסנג'ר.
265300400
morand_4@hotmail.com
כל אחד שרוצה מוזמן לדבר איתי שם.
כי פה?! אני כבר לא ((: לפחות לחודשים הקרובים..
ביי :]]