אם הייתה לך רק שיחת טלפון אחת שאתה יכלת לעשות לפני שאתה מת:
למי היית מתקשר?
מה היית אומר ?
נושק'ה 😊
כמה שאני אוהבת אותו... ושלא ידאג וכל זה.
לענתוששש ! הייתי אומר לה שאני אוהב אותה שוב 😁
מממממ.. קשה..
או לאמא=> והייתי אומרת לה שאני אוהבת אותה.
או לאבא=> והייתי אומרת לו שיפסיק עם השטויות שלו ויחזור למשפחה.
או ללוש=> והייתי אומרת לו שבגלל שהוא עזב אותי אני עוד שנייה מתה מצער ושאהבתי אותו מאוד..חחחחח
אמא=>הלו אמאמאמאמאמאא בואיי תצילי אותיי אני מתתתההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חןןןןן יא גנובהה
אני חושבת ש..לשנהב כי אני אוהבת אותה הכי שבעולם
ולהגיד שלה אני תמיד ישמור עליה מלעמעלה ושלא תשכח אותיייי ושאני אוהבת אותה יותר מכל בנאדם אחר בעולם 😛
QUOTE (נסיכונת @ 08/07/2006) ווווואי זה קשה... :/
😕
א מ א ---> הייתי אומרת לה מממ שאני אוהבת אותה הכי הכי
ושתסלח לי על הצרות שאני עושה לה 😁
ליטלווש
קשה מאוד
או לאבא הייתי אומרת לו שאני שונאת אותו ותודה על הכל
או לליאור..הייתי אומרת שאני אוהבת אותו.
לאמא ואבא שישימו אותי על ספיקר חח
לאבא המושלם שלי להגיד לו שהוא הדבר הכי יקר לי בעולם ושאני אוהבת אותו יותר מכולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה שאלות כאלה דיכאוניות?!
מה מוות עכשיו באמצע החיים? 😕
לשיר..
הייתי אומרת לה תודה על הכל
וסליחה :/
ואומרת לה שאני אוהבת אותה
והיא הדבר הכי יקר לי בעולם !
ובלעדייה אני כללום !
וכמובן שאני תמיד ישמור עליה !
אבל האמת שאני יכולה לעשות את זה תמיד 😁
איזה שאלה פסימית וקשה...חח