אין לי מושגגג זה עניין של אותו רגע. ואני מקווה שהוא לא יהיה קרוב חח
לחבר שלייייי😊
הייתי אומרת לו שלא ישכח אותי לעולם,ושאני תמיד יאהב אותו..גם אם אני לא לידו..
555 לא עלינו
אבל אני מעבירה את זה לשתי שיחות.
1, לאימא ואני אגיד לה שאני מתגעגעת אליה כל כך ויותר משנתיים לא ראיתי אותה אז אני רוצה לראות אותה עכשיו.
2, ליוסי אהובי,ואני אגיד לו שאני אוהבת אותו ותמיד יאהב אותו שלא ישכח אותי ושאני אקיים את השבועה שלנו תמיד.
😕 אני לא רוצה לחשוב על זה ..
ואיי לודה איזה שאלה חח שתיהי בריאה