ו-א-ו..
שאלה קשה...
לדניאל...
אני אתקשר לאמבולנס .. שיצילו אותי.. 🙄
אויי... קשה מידי... לא יודעתתתתת.... 😕
אני מתחרטתתתת....הייתי עושה שיחת ועידה בפלאפון חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחלה רעיון
חחחחחח =]
הייתי מתקשרת לאחותי בחו"ל
והייתי אומרת לה שהיא הדבר הכי חשוב לי..
ושאני מתגעגעת אלייה ושאני ישמור עלייה תמיד וידאג שהיא תיהיה מאושרת!
😢 עידית אני אוהבת אותך ומתגעגעתתתתתתת
ראסמי זה לא כזה קשה..
לא הייתי מתקשרת לאף אחד..
למה?! כי שאני ימות כולם יהיו איתי .... 😉
לאמא היפה שליי..להגיד לה כמה שאני אוהבת אותה ותודה כל מה שהיא עשתה בשבילי
QUOTE (מזי__ @ 08/07/2006) אני מתחרטתתתת....הייתי עושה שיחת ועידה בפלאפון חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמת הרעיון הכי טוב והכי יעיל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפלאפון..
הייתי אומר להם שינתקו ת'קו למה גם ככה אני מת..
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 08/07/2006) לפלאפון..
הייתי אומר להם שינתקו ת'קו למה גם ככה אני מת..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזהה קרועע חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 08/07/2006) לפלאפון..
הייתי אומר להם שינתקו ת'קו למה גם ככה אני מת..
חחחחחח
אוךךך קשה...
אני יחשוב על זה עד שיגידו לי שאני עומדת למות עכשיו:\
יש לי כמה..
או לאחי הגדול-שמואל..
אם אני יצליח לתפוס אותו..
אני יגיד לו שאני אוהבת אותו..
ושהוא עזר לי מאוד מאוד..
ותווודה...
ושיהנה בחו"ל ולא יחשוב עליי
וגם שאמרתי לו שהוא צריך להתחתן השנה..
אבל שלא נורא, כניראה אני כבר לא אהיה דודה:[...
--
או לאבא..
להגיד לו שלא התהפך שוב בגלל מישהו..
שימשיך רגיל בחיים שלו...
שאני תמיד איתו בלב:] ושומרת עליו מלמעלה..
ואני ינצל את זה שאוליי
הוא יגשים לי חלום כי זו הבקשה האחרונה שלי..
שישלים עם אחותי..
---
או לאחותי..
אני יגיד לה שזה לא בסדר שהיא כל הזמן מצדיקה את אמא..
ושאני אוהבת אותהה מלאא..
ואני אתגעגע:]
אה..ושלא תתחתן עם חבר שלה!
אחרת הילדים שלה יסבלו נורא מכאבי אוזניים!..
---
או לנולי שלי..
אני יגיד לו תודה על זה שוא עזרלי לעבור כל מכשול שהיה בדרכי😊
ושהוא עשה לי להיות מאושרתתתת תמיד...
הוא החזיר לי ת'חיוך:]
ושאני אוהבתתת אותוו הכייי בעולםםםם...
ואני הכי אתגעגע...
😊
---
או לטל..
אני יגיד לה שהיא לא צריכה להיות עצובה בגלל אהבה...
ושאני מחזיקה ממנה הכייייייי בעולם:]
ושאני כ"כ אוהבתתת אותתתה, המוווווווווווווון...
---
😊חחוחוייי זהווו...
קצת לאא?
כןן אני גםם חושבת שאני אעשה שיחת וועידה..
רק חבל שאי אפשר את זה בפלא שלי..