8:30 בע בגלל שהייתי צריכה ללכת למשהו שקשור לעבודה. . .
ואז בסוף לא הלכתי בגלל אח שלי שהוא לא קם !
המשכתי לישון ואז ידיד שלי היתקשר והעיר אותי ב10:30 😢
^^ החייים שלך יפיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
9 ורבע
1 וחצי😢..
בגלל שבשתיים היה לי שיעור..
בעעבעבעבעבעבעבעע..
10:45
כי אמאא שלי העירהה אותייי 😠
6 חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
10:30
ספציפית מהמיטה 10:40
חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודע מתי מחר אני אקום..
ב08:00...
אבל מעשית אני אקום מהמיטה ב08:40 ככה..חחח