12!! 😠
כי אחוותי העירה אותי כי הגברת החליטה לנקות את הביית היוום
11:56..
כי..אמ... העיניים נפתחו! חחח
11
וזה היה קשהההההה הייתי ממש עייפה
אבל מה לעשות שהייתי צריכה להתארגן ולצאת???
מי אמר לי לקבוע דברים לשעה 1 בצהריים?!?!אני רק כמה ב1 בדרך כלל
ב7:30 בבוקר...גרגררר..הלכתי לים..😊
7:00 חחח כי אמא יצאה לטיול מהעבודה ליום אחד חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
12
כי לא נתנו לי לישון, הטלפון לא מפסיק לצלצלללללללללללללללללללללללל
9
10
11
בכללל לא הצלחתי לישון
7:00
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי תהיי בריאה איזה מוקדם את קמההה חחח
מבחינתי 7 זה עוד לפנות בוקר!
קמתי ב-1 ורבע! וזה רק בגלל שאיזה פסוטמה התקשרה מהבנק והעירה אותייי
חחחח איזה כיף לך שאת יכולה לישון ככה הרבה הלוואי עליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*