8 וחצי אופפ עודג מעט אני צריכה לזוז
6 וחצי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ב6:56... קמתי למחשב לבדוק מה השעה ואז חזרתי למיטה.. איכשהו נרדמתי
ואז בשמונה חבר שלי שלח לי הודעה במסנג'ר.. והרמקולים היו על פולל ווליום..
קפצתתתיי.. 😢
10 בערך..אני צריכה עוד מעט לזוז!!
מורן, חופש!!למה את קמה לי כל כך מוקדם?
חחח חנו'ש כיהיום התחלתי לעבוד=]] וגם כי אני לא מצליחה לישון עד מאוחר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
6 וחצי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עשרל12
הייתי צריכה לאכול . . .
ואז לקחת כדור ב12 וחצי\:
8... אחרי שהלכתי לישון ב-4 וחצי!!!!
והיה לי את היום הכי עמוס בעולם!!!!
קמתי בגלל שלאח המושלם שלי היה יומולדתתתת
6 וחצי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
11:55
כוסססססססססססססססאומו כל הזמן העירו אותי
ב2 וחצי -חברה שלי היתקשרה אליי
ב3-חברה שלי באה אליי לתת לי משהו
ב 5 -ידיד שלי היתקשר אליי החליט לעשות לי השקמה
בעשרל10 -סבתא שלי פתחה ת'דלת של החדר ופתחה עם כל הככככוווח..ודפקה ת'דלת של הארון~!
ואז ב11:55 אח שלי התחיל לשים טראנסים ! זהו ! נימאס לי ! קמתי !