התקופה שהייתה
=-= פרק 1 =-=
"אני מרגישה שתקופה חדשה קרבה..
מרגישה כמו ילדה קטנה..
שמתחילה מההתחלה..
כאילו אני שוב בכיתה א'.. כאילו הכל חדש..
שהכל נגמר..
שהכל עבר..
הנה החופש הגיע.. שוב הסבל מתחיל..
אני מרגישה שאני נפרדת..
ובעצם לא יודעת ממה.. ממי?"..
מצאתי את הקטע הזה במגירתי..
'וואווו' אמרתי לעצמי.. ' זה ממש ממש ישן'..
לפני איזה שנה..
ושם בעצם הכל התחיל.. כל הסבל והיסורים שלמזלי עכשיו כבר עברו אותי..
או שבעצם לא..
זה התחיל עוד לפני.. ואת זה כתבתי כשחשבתי עליו...
אמ.. טוב אז זה דיי אמור להיות סיפור אבל תגידו לי אם אתם רוצים שיהיה לזה המשך..
בטח שרוצים
ממש יפההה אוהבת אותךך :😊
^^
חח מאמי... אני יחכה לעוד תגובות..
לראות אם יש עוד בנות שרוצות..
ואז אני ישים..
מוואאהה
וגמני אוהבת אותך..
רותמיק שלך =]]
רוציםםם =] תמשיכי
אני ישתדל לעקוב אחרי הפרקים! 😊
-זוהר- 😊
^^^
חח תודה מאמי...
יותר מאוחר המשךךך
אוהבת אותך המוןןן
רותמי =]]
ביטון י'מוכששששרתת שליי
אהבתתתתתתתי
פשוט מהממםםם
יאאלה המשךךך =]
חחח
שנינייייי יפה שלי..
השמך יותר מאוחררר
חולה עלייךך
רותמי =]]
רותמי שלללללללי
מהמםםם אהבתתתי [=
המשךךך יפה שללי
אווווהבת המווווני 😊
:] פאקינג-תותי-תות [:
רווווותתת ??
ממ למה כזה קצצר
אני כזה נכנסת בשיא הכייף
להנות מהכתייבה שלך
וזה נגמר מהר?!
תמשיייככיי מהרררררר
ממהרר !! ;]
;P
LOOOOOOVEE YA ֱֱ
Nווווווווווכשרת שלללי, סיפור חדדש!?!?
איזה כיייףףףףף..
התחלה מדהייימה.. מחכה להמשך מפנק במהלך היום!
אווווווווהבת [:
ווואאאאייי
איזה חמודות אתן..
QUOTE רותמי שלללללללי
מהמםםם אהבתתתי [=
המשךךך יפה שללי
אווווהבת המווווני
:] פאקינג-תותי-תות [:
נסיכה..
שמחה שאהבת..
חח המשך מפנק בהמשך היום.. מבטיחה..
אוהבת אותך המוניםםם
QUOTE רווווותתת ??
ממ למה כזה קצצר
אני כזה נכנסת בשיא הכייף
להנות מהכתייבה שלך
וזה נגמר מהר?!
תמשיייככיי מהרררררר
ממהרר !! ;]
;P
LOOOOOOVEE YA ֱֱ
זה קצר בכוונה..
כדיי שתהיו במתח..
חח
אוהבת אותך המוןןןןןןןןן
ואממ השמך בהמשך היום..
QUOTE Nווווווווווכשרת שלללי, סיפור חדדש!?!?
איזה כיייףףףףף..
התחלה מדהייימה.. מחכה להמשך מפנק במהלך היום!
אווווווווהבת [:
לירנוששששש
מושלמת שליי
שמה עוד מעט המשךך
מבטיחה..
ואממ אני ממש ממש ישתדל שלא יהיו יבושיים כמו בסיפור הקודם..
מאוהבת בךךךךךךךךך
רותמיק =]]
יאאא רותםם נשמעע מזה מענייןןן
חח ככה את מותחת אותנו?!😉
מחכה להמשךך
ויקוש=]
ויקוווששששש שמחה שאהבתתת בייבי שלי..
בננות יפות שלי..
תודה לכן על כל התגובות..
שמחה שאהבתתתןןןןן
הפרק מוקדש לכולכןן בהמון המון אהבהההההההההה
מהפרק הקודם:
מצאתי את הקטע הזה במגירתי..
'וואווו' אמרתי לעצמי.. ' זה ממש ממש ישן'..
לפני איזה שנה..
ושם בעצם הכל התחיל.. כל הסבל והיסורים שלמזלי עכשיו כבר עברו אותי..
או שבעצם לא..
זה התחיל עוד לפני.. ואת זה כתבתי כשחשבתי עליו...
=-פרק 2=-
הכל התחיל באמצע כיתה ט'..
בהפסקה.. הייתי עם חברות.. ישבנו במקום הרגיל שלנו.. סתם... צחקנו דיברנו.. ריכלנו.. [כמובן?!]
ואז עברו איזה כמה בנים..
כולם היו מאוד מאוד שווים.. חח
רק אחד מהם ידעתי איך קוראים לו.. כל השאר לא.. אבל העיניים שלי קלטו רק אחד..
את הכי יפה [טוב.. נו.. אני לא משמ אובייקטיבית..]
המבטים שלנו הצטלבו.. חייכתי לו בביישנות.. הוא החזיר לי חיוך..
=שיעור=
אני יושבת ליד אור.. ידיד מאוד טוב שלי..
אני והוא כמו אחים..
אור- דני מה יש לך?
"לי? כלום.."
"אז למה את כל הזמן מחייכת?"
"לא יודעת.. סתם יום שמח.."
"שמח?? מה שמח היום? שאנחנו באמצע שיעור היסטוריה?"
פתאום קלטנו שהמורה שומעת הכל.. היא הייתה ממש לידנו..
המורה- כן אור.. אתה לא ממש אוהב את השיעור שלי אני רואה..
אור- אממ.. תראי המורה..אפחד לא אוהב ללמוד.. במיוחד לא היסטוריה..
המורה- צא מיד מהכיתה!!!
אור יצא..
והמורה פנתה אליי "דניאל.. בואי תסבירי לנו מה כל כך טוב ביום הזה.."
פתאום היו נקישות בדלת.. הדלת נפתחה..
וזה היה הילד הזה.. שהמבטים שלי הצטלבו איתו..
המורה – כן? מה אתה צריך?
הילד- להודיע הודעה..
המורה- אז חכה שנייה.. דניאל כאן צריכה להסביר לכיתה מה כל כך טוב ביום הזה..
אני התחלתי לגמגם.. ככה אולי אני ירוויח זמן עד שיהיה צלצול..
אני- אממ.. מה שטוב ביום הזה..
הילד הזה המשיך אותי.. "טוב ביום הזה שיש אור.. ושמש.. ושמיים כחולים.. ונעים בחוץ.."
המורה- מה זה צריך להיות? אמרתי דניאל.. לא אמרתי לך..
ואז נשמע הצלצול.. יוואוו איזה כיף זה היה.. הרגשתי כל כך הרבה הקלה..
הילד יצא מהכיתה.. ואני הייתי חייבת לו טובה..
יצאתי לבחוץ.. לראות איפה הוא..
קלטתי אותו.. לבד כזה.. לא היה עם כל החברים שלו..
הלכתי אליו..
אני- אממ.. רק רציתי להגיד לך תודה..
הילד- על מה דניאל?
אני- איך אתה יודע תשם שלי?
הילד- המורה שלך אמרה אותו..
אני- טוב בכל מקרה.. תודה על זה שעזרת לי עם המורה המפגרת הזאת.. שאמרת במקומי..
הילד- טוב.. אבל יש לי תנאי.. את צריכה להחזיר לי טובה..
אני- מה?
הילד- אם תגידי לי באמת למה היום שלך כל כך טוב היום..
אני- עזוב אותך מזה.. סתם המציאה..
הילד- לא נכון.. אם אמרת שהיום שלך טוב יש לך סיבה..
אני- רגעעע.. שנייה אחת.. איך אתה יודע?
הילד- יודע מה?
אני- שאמרתי שהיום שלי טוב..?
הוא לא הספיק לענות לי וכבר כל החברים שלו היו לידו..
טל.. אחד החברים שלו זרק לו הערה.. "הא.. תום.. תפסת לך כוסית הא?!"
טוב לפחות עכשיו אני יודעת את השם שלו..
המשך יבוא...
אוהבת אותכןןןןןן