חחחחח השורה האחרונה הרגשה אותי!!!😁
חח נשמעע מויי מענייןן
מחכה להמשך בובהה,
אוהבת המון,
ויקוש=]
מממממממהמםם
מחכהההה להמשךךךך =]
מוואהההההההההה
לובבבבבבבביווו
^^
שן וויקושש תודה רבה רבה לכן..
שמחה שאהבתתתןן
ואממ המשך?! מחר..
אוהבת המוןןן
רותמיק =]]
יייייייייייהה אייייייייזה יפפפפההה
טווםם השם הכי יפה בעולם!@#$ ;] ;P
מחחחחחכהה להממממממשששךך!!!!!!! :]]
נופיי מושלמתתת שליי
תודה רבה רבה לךךךךך
אממ המשךך מחר..
אוהבת אותך המוןןן
רותמיק שלך =]]
ווווואאאיי רותם התאהבתי!!
פללליז עוד המששך..
אני מתה לדעת מה הוא יענה לה!!
תום ודניאאאל.. - איזה שמות יפים בחרת !!
לאב יו [:
QUOTE ווווואאאיי רותם התאהבתי!!
פללליז עוד המששך..
אני מתה לדעת מה הוא יענה לה!!
תום ודניאאאל.. - איזה שמות יפים בחרת !!
לאב יו [:
חח כה.. תום ודניאל הם באמת שמות ממש יפים.
ואממ אולי אני ישים המשך בערב..
אוהבת אותך המוןןן
מוואאה
רותמיק שלך =]]
מהפרק הקודם:
טל.. אחד החברים שלו זרק לו הערה.. "הא.. תום.. תפסת לך כוסית הא?!"
טוב לפחות עכשיו אני יודעת את השם שלו..
=-=פרק 3=-=
אני- טל.. תודה..
טל- איך את יודעת תשם שלי?
אני- אני יודעת וזהו..
טל- אה.. אני יודע איך.. אני מדריך את אחותך בצופים..
אני- טוב.. נו מה זה משנה לך איך אני יודעת תשם שלך?
טוב.. תום.. אני חייבת לזוז.. אבל אתה עוד חייב לי תשובה..
אמרתי להם ביי.. וזזתי משם..
ישבתי על ספסל.. מהרהרת.. חושבת.. איך הוא יודע מה אמרתי למורה.. טוב נו לא משנה.. הוא יודע וזהו..
אור צץ לי משום מקום..
אור- תגידי דני..למה היום שלך כל כך טוב?
אני- רגע.. שנייה.. אתה היית זה שאמר לתום שאמרתי שהיום שלי טוב?
אור- אמ מלא אמרתי לו אישית.. פשוט סיפרתי את זה לחבר בחוץ.. כנראה הוא הקשיב או שמע..
אני- אהה.. אוקיי..
אור- עדיין לא ענית לי על השאלה..
אני- אממ לא יודעת... הרגשה כזאת..
טוב.. אז עדיין לא סיפרתי לכם על עצמי..
אני דניאל, כיתה ט' בת 15.. יש לי אחות קטנה ואח גדול.. כמו ששמתם לב אחותי בצופים..
היא בכיתה ה'.. ואחי בכיתה יא..
הוא לומד איתי בבית ספר..
טוב.. אז ככה נגמרו הלימודים.. יצאתי מהשער של בית הספר..
ואז שמעתי מישו צועק לי... דנייייייייייייייייייייייייייייייייייי
סובבתי את ראשי.. וראיתי את..
מדהייייים רותמייי=]
מחכה להמשך אוהבת אאאאאותך=]
יאאא הלוואי וזה יהיה תוםםם
נשמעע מענייןן
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת המון,
ויקוש=]
QUOTE מדהייייים רותמייי=]
מחכה להמשך אוהבת אאאאאותך=]
חח תודה מאמי..
שמחה שאהבתתת..
ואממ המשךךך רק מחר..
אוהבת אותך המוןןןן
רותמיק שלך =]]
QUOTE יאאא הלוואי וזה יהיה תוםםם
נשמעע מענייןן
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת המון,
ויקוש=]
חח ויקושש יאאאאאאפפההה
שלייייי
אממ המששךך מחר..
שמחה שאהבת..
חולה עלייךך נשמתיי
רותמי שלך =]]
אני מחכה לעוד תגובות..
אוהבת המוןןן
רותמיק =]]
מדההההההים מאמיי [:
אני אוהבת את תווום.. חחח..
מחכה להמששך יפה שלי,
נראאה לי שהסיפור שלך הולך להיות פצצצצצה!!
חח..
מאמי.. המשך מחר..
אוהבת אותך המוניםםםם יפה שלי..
רותמיק שלך =]]
איזה סיפור יאפההה
תמשיכי מאמייי