אין לי עוד חיים בלעדייך
כל גופי צמא רק אלייך
אף-פעם
אפעם לא אהבתי כך אף אחתתתתתת
שמש
"אור עולה בבוקר- שמש"
לעשות
נפגשים בחצות לא יודעים מה לעשות,
אוהבים, לא חושבים ושומרים הכל בסוד.
והדמעות שמתפרצות אומרות כמעט הכל,
לך אישה ולי יש איש, כך עד מתי נסבול?
אני ואת מאוהבים ונסחפים לאט,
אני ואת שוב מתקרבים אך מרגישים לבד.
ליבי שלך אבל גופי הוא גםשל איש אחר,
אני איתך אך על ביתי קשה לי לוותר.
זאת אהבה ללא תקווה, ומה יהיה הסוף?
נשקי אותי חבקי אותי כדי שאפסיק לחשוב.
המילה להפעם : אהוב
"אהוב יקר, לא עצרתי אפילו לראות כמה זה עולה לי"
חיים
מזזיי הקקיי.. מה זה השירר הזהה?1 פייככככססס.. חחעעחעחעעחע 😛
אתה גדול מהחיים
אחת השאלות שלי
אוי..למה זה מגיע לי
תיראה אותי אדון עולם..
איך התרחקתי מכולם
אחת השאלות שלי
אויי...למה זה מגיע לי?
המילה להפעם :" רגשותייך"...
😊
איש אינו רואה את דמעותייך,
הן זולגות עמוק אל תוך ליבך,
ואיך את מסתירה את רגשותייך,
רק אלוהים יודע איך...
כמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ככממהה אני אוהב אותךך..
הלילה,שלי ושלךך..
המילה להפעם-יונה
יונה על עלה של זית...
תמר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קחי לך תפוחים ותמריםםםםם 😛
שיר
אני שר מהלב.... מהלב...
בא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE מזזיי הקקיי.. מה זה השירר הזהה?1 פייככככססס.. חחעעחעחעעחע
אמא שלך קקי 😢
אני באה אליכםםם.....
שוב\י
שובי אל ביתי תשובי להביט בעיניי
ירח
הירח משגיח מעל על גבי סק האוכל הדל המדבר מתחתי יללות של תנים ואמי מרגיעה את אחי הקטנים
לב
"כשהלב בוכה רק אלוהים שומע"...
עושה😊...
חעע