יום יום כשאת עוברת כאן...
אוהב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מי אוהב אותך יותר ממני?
שמיים
מציירת תמונה שלי ושלך שמיים כחולים...
כוכב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את הירח לא אקטוף בשבילך
לא אוריד את הכוכב למענך
בגללך לא אצא מדעתי
אוהב אותך
אבל מציאותי
(ותוודה לכולככןן.. נראה כאילו אהבתן ת'משחק.. חיחיחי....=] )
ההממייללההה שלליי היא
מכשפה
נחסל דרקונים, נהרוג מכשפה
עוד נבוא ראשונים לנסיכה היפה
חחחחח שליישית פרוזק בפסטיגל
נבחר מתוך שירים מוזרים על המילה מכשפה שמצאתי בשירונט 😂
והמילה היא יש
יש בליבי כינור
ולא פעם הוא בכה
ובו אמצא מזור
ברגעי השמחה.
לעיתים עולה קצב
בתוך חשכה
לעיתים עולה עצב
והאור נושא ברכה.
המילה להפעם היא : אבוקדו
חיחיחיחיחיח
😊
"אדון אבוקדו
הוא איש נורא נחמדו.
אדון אבוקדו
מכיר אישית! - את דאדו.
אדון אבוקדו
חי תמיד לבדו
אמרו לו : "ביש גדא!
לא טוב בלי אבוקדה!"
אה אה..."
😊
חיים שלי
אני נושמת את העור שלך, חיים שלי
נושמת עמוק אל תוך הלב
רוצה לשמור אותך קרוב אלי, חיים שלי
להגן עליך מצל של כאב
אני טועמת את הדייסה שלך, חיים שלי
כמו חלה של שבת מתוקה
שתמיד אקדם אותך, חיים שלי
עם עוגה וחיבוק ונשיקה
כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא
ואין בעולם דאגה כמו דאגה של אמא
ואין בעולם מי שיאהב אותך כמו אמא
רק אמא שלך
אני חולמת את החיוך שלך, חיים שלי
חולמת שתמיד תחייך
מה לא הייתי עושה בשבילך, חיים שלי
כדי שממני אף פעם לא תלך
כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא
ואין בעולם דאגה כמו דאגה של אמא
ואין בעולם מי שיאהב אותך כמו אמא
רק אמא שלך
הייתי חייבב... אאממאאא שייליי--- אאיןן כמוךך עוודדד בעולםם! חחח
המילה להפעעםם היא: פרה
😊 חחחח..
"לדוד משה הייתה חווה..
אייאאעאיייאעעאוווו...
ובחווה הייתה פרה....
איייאעעאייאאעעאווו...
ווווו...
מומו פההה...ומומו שםם..
ומומו מומו כל הזמןןן "
אושיייי חחח אתה מכניסס אותייי לשיגעונותתת של שירי ילדיםם!
מאמי לא כתבת מילה^^
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מנגו, בננה ומלון
דבש וקינמון
מנגו, בננה ומלון
דבש וקינמון
את גופך עטפתי בפרחי יסמין
וכשהתחממתי לאורך שקעתי בחלום
הירח שר שיר במתנה
וכשהתעוררתי ניחוחך היה כשל ה
מנגו, בננה ומלון
דבש וקינמון
מנגו, בננה ומלון
דבש וקינמון
המילה להפעעםם- פרויד
(הלוואאיי שתשימו ת'שיר שאני חשבתי עלליוו!!! חח.. חוללהה עללייו.=-])