"בורחים לבד אל הדמיון
פרויד אמר שזה תת מודע."
"פעם פרויד, פעם יונג, פעם פרויד, פעם יונג. מן בדידות שכזאת."
חחחחחחחחח היחידיםם שמצאתי עם המילה פרויד בשירונט
והמילה שלי היא כביש
כביש שחור ארוך...
עומד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני עומד פה מולך שוב בעינייך מסתבך
כי הכחול של אהבה אני סוחב לעמידה
או גליה ילדה אישה
כמו משחקת מפתה
פורטת את מיתר ליבי
אני צריך אותך איתי
או או או או תני הכל רק תקבלי
או או או או כל העולם מה שתרצי
או או או או אני שלך אל תפרדי שימי כף ידך בכף ידי
המילה להפעם : משתגע
משוגע משוגע עלייך... בגללך אני לא מאופס הראש משוגע
מביט
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מביט בעיר ומקלל שילכו לעזאזל
אחכה לך בשדות
קייטרינג בשש רוח נעימה
לך בשיער פורמת קשר
תאהבי אותי פעם אחת
פעם שנייה
תראי הכל יהיה בסדר
אחכה לך בשדות...
המילה להפעם: שמש 😊
שמש של בוקר חיממה את גופנו מה שעבר עלינו שנינו ידענו...
יודעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אפשר יודע?..
ועכשיו אני יודע שיש מלאך אחד ששם רק במיוחד לשמור עליי
אבא
היא לא יודעת מה עובר עליי
והמילה היא למה
חח אושרי אחד מהשירים היה השיר פרויד שלך? 😛
ששנייהה..
תעצררוו..
יש בלאגנסס..
חחחח
עם איזו מילה להמשיך..?
ושלי(נכון?!).. כן..הראשון.. "פרויד אמר שזה תת-מודע.. כמו סיננדרלה מסוממת עוברת ברחוב,אבלה על אהבה שמתהה.. מביטה לאמת בעיניים קרבו מגלה עוד דברים שהחבאת.."
זה רק סיפור יפה וגדול כמו שסיפרת לי אתמול(חחחח)
חושך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מי האיר בי את החושך מי החשיך בי את האור
מדוע
מי יודע מדוע ולמה הזברה לובשת פיג'מה?!
פיג'מה מה פיג'ה פיג'ה פיג'ה מה מהה!
חעחעחעח
המילה להפעם- אוהבים
הולך אני איתך בתלם אוהבים רואה בך מלאך ששלך אלי האלוהים
בוא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הם קמים הם הולכים הם מתים
אוהבים נפרדים בני אדם
חיים
שנהב מה הקשר של מה שכתבת למילה בוא שמורני כתבה?! 🙄