"פתאום שנדמה שהשחר לא יפציע לעולם
עוד אור עולה זיכרון ישן"
נסיכה
הזיכרון אלייך חזק יותר מידיי
אמא
את נסיכה בלבן ואני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ישן?זתומרת לא חדש ישן?
או ישן במיטה?חחח
טוב אני אתייחס לזה כאילו שזה הראשון:
"ראיתי חלום שהולך על קביים,
איש בלי לשון מדבר ללא הרף
וילד ישן עם רובה ועם חרב."
לא
לא לא אל תשכחי גם כשעצוב לך יש לך אותי
בלעדייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בלעדייך..אני חצי בנאדם
בלעדייך..אני בעצם כלום
{חחח נוסטלגיה}
אממ יקר
"אהוב יקר,
זה לא אתה שמשתנה לי"
😊חייחוווחע...
מאמי
מאמי מאמי מאמי
אתה קנאי
אין לי כבר הכוח
מספיק ודי
מאמי מאמי מאמי
כולם עדים
ניתקתי את הקשר
עם הידידים
שיר עם המילה: ים
מחר מחר תמיד נשאר מחר
לילה
לילה טוב לך תשמור על עצמך לילה טובבבב
סוף
לשוב אליו שוב אוהבים
לשוב אליו ממלחמות
ומקרבות אין סוף
ולאהוב ולאהוב עוד
נעלם
אתה לא רציני, אתה נעלם לי כל פעם.
נהדרת.
לבושה בשמלה נהדרת ויפה
כובשת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*