אני אוהב אותך כל כך אוהב אותך כן את...
אם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז אם את רוצה לפרוח תברחי כי הכל נובל אצלי
ספרי
ספרי לי מה כבד עלייך
בואי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בואי תני לי יד ונלך.......
שקט
שקט שקט שקט שקט שקט (חחח זה מהפיג'מות)
אוחז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טורו מפוצץ בדינרו מחולל ניסים כמו סבא ג'פטו...
את צריכה לכתוב מילה^^
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נתקע פה קצת הנושא, אז אממ.. אני סתם אזרוק מילה: דרך
דרך ארוכה ואני כעוף בנדודיו
לא
לא ידעתי איך לומה לך, היינו קרובים,
אני רוצה אותך ולא יודע איך משקרים,
שמרתי לי בלב מספיק לשבת, שקט בפנים
לב
אז גם אם את שלי את יכולה ללכת יש לך לב זהב אבל זהב זו רק מתכת
שיר
שיר הרוח על המים
ולו הרבה גוונים..
שמחה
משנכנס הדר מרבין בשמחה...
חג
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לי יום יום חג יש לי חג יום יום, יש לי יום יום חג, הלויה!
יד