תני לי סימן, אני מאוהבבב
תקווה
קניתי כלב וקראתי לו תקווה
למקרה שתבואי בחזרה
כמה
כמה אהבה יש אצלי בלב, כמה שאותך אני אוהב
חלום
בלילה שוב קם מחלום עלייך
חלמתי שאת בחיים עדיין
מלאך
מלאכים בוכים בשמיים...
לעוף
אל תעזבני
את המלאך שלי
ערך
אבא בורא עולם
תפקח לי את העיניים
שאלך בדרך ולא אמעד
יהיה לי ערך בעולם
מודה אני לפניך בורא עולם
כאב
רוצים הם לצאת לדרך
כל אחד רוצה להיות מלך
ולא מוצא בזה ערך
כולם רוצים אהבה
ומוצאים בה רק אכזבה
נשים רגע את פני הייאוש ושאר התקווה
לחבק
QUOTE (וניל @ 13/06/2006) כמה אהבה יש אצלי בלב, כמה שאותך אני אוהב
גיייםםםם בויזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כשאת צוחקת אני חיי
כשאת בוכה עצוב מדי
אני פותחת ת'ידיים לחבק אותך
חלום
ישלי רק חלום לקנות לך יהלום
😛
אמרה
"היא אמרה לי תראה...נהנהנהננהה"
רוח
אבי שבשמיים יושב בזכרוני
אבי שבשמיים הוא כל מה שאני
חושבת ואוהבת
אחד ואין שני...
זיכרון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lakoko @ 13/06/2006) QUOTE (וניל @ 13/06/2006) כמה אהבה יש אצלי בלב, כמה שאותך אני אוהב
גיייםםםם בויזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כן חחחחחחחחחחחח איזה קפיצה הבאת!
ממש ממש חולה עליהם אני מבינה..
יש להם שירים טובים כן (ד"א, אדם וערן הכי חמודים נראה לי)