המשך מחר בע"ה
אוהבתת נסיכותיי
איייזהה
כייף
לראות
שאת
כותבת
עוד
סיפור =]]
מאמי
יצא
לך
מדהיםם
לאללה 😊
אני[?!]
אהבתתתי...😊
המשךך
דחווף =]]
שלך, סופה =]]
אייייייייי
יפפפפה שלי את :]
קראתי
מההתחלה
:]
מדהייייים
המששששששששך
אוהבת 3>
QUOTE (ADI1 @ 29/05/2006) קראתי
מההתחלה
:]
מדהייייים
המששששששששך
אוהבת 3>
ברוכה הבאה לסיפור, 😊
בנוות המשך השבוע
אוהבת 3>
מאמי[?!]
המשךך
דחווףףף =]]
אחת אחת מכן אני אוהבת!@#$% :]]
מחר המשךךךךךךך אהובתיי