בנזוווווווווווווווווווונה !@$
רוצה המשך (:
מוזמנת לקרוא את אימא ואת החיים בת"א ((:
יאאאאאאאאאא
איחזה סיפור יפה!!
אנ רוצה המשך...
חג שמח וכשר..
ביי מאמי...
יואו איזה ז*ן הוא המשךך מאמי
יפיופה שלי..😊
עוד סיפור..
יישששש עוד סיפור ליפה שלי..=]
חח..(:
אוקי אני מחכה להמשך..
ומהרר!!!
QUOTE (shani_310 @ 14/04/2006) יפיופה שלי..😊
עוד סיפור..
יישששש עוד סיפור ליפה שלי..=]
חח..(:
אוקי אני מחכה להמשך..
ומהרר!!!
חח כפרה עלייךךךך
המשך יותר מאוחר אהובתי שלי 😊
בננוווות תודה על התגובות
אוההההבת הכי הרבה(:
2 פרקים מדהימים באמת
תמשיכי(:
יאאא איזה יפההההה..
תמשיכי
נשמות אני אמשיך עוד כמה ימים=[
המחשב שלי נדפפפק=[
שאחי יסדר לי תמשחשב=[
אני מתה להמשיךךךךך
מקווה שהמחשבב יסתדרק מהרר