ואייי נשמעע מעניין😛
שימי המשך מאמי[;
עולמי...
אני כל כך אוהבת אותך איזה יפיופה את..:]
אני רוצה המשך..
אני אחכה..
יפפפפההההההההההה =]
תמשיכי
יאאאאאאאאאא למה הוא אמר אתת זה$#?
לאא יפהההה
ואואו יש חזרת(:
המשל דחוף 🙄
איזה טמבל !
אני ירביץ לו
אבל מיזה רמי בשבילה תזכירי לי ?! D;
QUOTE (chen-daskal @ 17/05/2006) יאאאאאאאאאא למה הוא אמר אתת זה$#?
לאא יפהההה
אמר את זה כי פשוט היה נימאס לו מהמצב שבו היא נמצאת..
QUOTE (-סיווני- @ 17/05/2006) איזה טמבל !
אני ירביץ לו
אבל מיזה רמי בשבילה תזכירי לי ?! D;
חחחחח מתוקה:]
רמי זה הבן דוד שלה..
בננות אני אמשיך השבוע..
יש לי מחר בחינות:\
אני צריכהה לחרוששששש
אווהבת