גמני רוצה לונהההה פארקקקק 😢
המשךךך!!
תודה מקסימות!
טלוששש תודה אהובתי..
נטליי.. חיחי.. גמלי.. 😊, אולי בחופש עכשיו!..
גילילילוש- תודה מושלמת!
דניאלוושש.. תודה אהובתי!!.. מתה עליך!!..
בתאלוש, את מכוערת.. כבר אמרתי לך?..
הילושש.. חולה עליך!..
המשך אולי בערב, תלוי במצב התגובות שלכם.. 😊
אוווווווהבת!
חחח .. טוב אם את אומרת!!!..
חחח סתם😉
אתת ה-יפפה שלייייייי
גלו'ש, את מוכשרת ברמות !
יצא מדהים, המשך.
QUOTE (קיפיי @ 08/04/2006) מדהים 😊
😛
תודה בננות,
ההמשך לקראת שעות הערב..
מוקדש לדניאלושית המתוקה שלי!!..=]
"אני שמחה שעברת את זה !!!.. הוא לא שווה כלום את יודעת את זה!"
"כן, יודעת!" היא חייכה והגענו לבריכה שלו, כולם היו שמה.. ושאני אומרת כולם- אני מתכונת לכולם.. P:...
ומה שקרה בבריכה >> לפרק הבא!!!! =]
פרק 19-
פשטתי את גופתי, ונכנסתי למים החמימים בזהירות!..
הרגשתי ידיים מלטפות ומבט ננעץ, אלה היו היידים של רן.
הוא התקרב אלי .. מלטף את גופי החשוף, עדיין היינו במים הרדודים והיה לי טיפה קר.
מצמיד את גופו אלי..מושיט את ידיו החמימות והגדולות..ומחבק את הבטן שלי.. מגע ידיו היו נעימות, חמימות..
מניח את ידיו על כתפי..ולאט לאט..מקרב את ראשו אלי..
הוא מביט בי בעניו הנוצצות, הזוהרות, המדהימות..
הבטתי בפניו, מאושרת, שמחה..
נהנת מכל רגע ורגע..
נותנת לתחושה מדהימה להציף אותי..
להריח את הריח שלו, לנשום אותו..ממש כמו להסניף אותו..
נוגעת באפו הקטן..הוא מלטף את הלחי שלי..
צמרמורת עוברת בגופי..מחייכת אליו חיוך קטנטן ומטה את ראשי..
לאט לאט..שפתינו נצמדות..
וגל של חום מציף את גופי..
ושפתיו, כמו קסם..מציירות את פני מחדש..אני מרגישה כחופשיה..
פרפרים מתעופפים בבטני..
ואני מרגישה מאושרת, מאושרת מתמיד!!..
נשיקה מלאת תשוקה נגמרת לה..
אני מעבירה את ידי בשערותיו..והוא ממשיך להביט בי במבט המיוחד שלו..
הוא מנשק אותי נשיקות קטנות..
"אני אוהב אותך.." הוא אמר..
"גם אני אותך.." אמרתי..
איתי קטע אותנו, ראיתי אותו מביט מהצד, הבריכה כבר החלה להתמלא, ואני ורן המשכנו להתנשק לנו.
כולם היו בבריכה, השפרצנו מים ונהננו..
הזמן עבר.. ואיתו הגיעה הרוח הקרירה.. כבר היה קריר מדי כדי להיות בבריכה, ולכן נכנסנו הביתה..
גופי החשוף התכסה במגבת חמימה שהבאתי עימי, וגופו של רן נדבק לגופי.. התחממנו לנו ביחד מול תנור האח שלו..;]..
"אני שמח שיש לי אותך.." הוא אמר..
"ואני אוהבת אותך.." אמרתי.. מסיטה את ראשי, רוכנת כלפי רן ומנשקת אותו בעדינות.
כבר כמה טיפות נחתו על השטיח, והרגשתי איך גופי מתחיל לבעור מרוב האהבה.
"הרבה זמן לא הרגשתי כך" רן אמר לי.
"אהא.." אמרתי מתעלמת מכל האנשים שהיו סביבנו ומתמקדת ברן.
נישקתי אותו נשיקות קטנות תחילה, מלטפת את הלחי שלי וממשיכה לנשק אותו בפראות.
"שתחתכו לחדר?" שמעתי קול. היה זה שלומי.
"חה מצחיק אתה" תקפתי אותו..
"הלו.. מה את כועסת ישר... מה קורה חברים?" הוא התיישב לצידנו..
"ואלה, הכל בפאנן.." ענה לו רן.. (חה יצא לי חרוז..;]..)..
"חחח.. שמח אחי.." שלומי אמר והביט באח.
"כמה זמן אתם ביחד?" שלומי שאל..
"חודש ושבוע" אמרתי..
"אחלה.." הוא אמר מחייך..
"מה איתך?" שאלתי.. "אין משהי באופק?"
"אמ.. שמתי עין על מאור, היא כוסית ברמות.." הוא אמר..
"וואלה" אמרתי.. "סבבה לך.." הוספתי..
"לך על זה.." רן אמר..
"תגידי.. את.." הוא אמר לי.. "את החברה הכי טובה שלה, נראה לך שילך לי איתה?"
"חחח.. אמ.. אין לי שמץ, תנסה.. מה יש לך להפסיד?"
"צודקת.." הוא אמר מחייך וקופץ על רגליו.. וממטיר עלי כמה טיפות של מים.. התיישבתי בין רגליו של רן.. והנחתי את ראשי עליו..
מגע גופו החשוף היה חמים ונעים, אהבתי את הריח שלו.. אהבתי את גופו.. אהבתי הכל בו.. כל כך אהבתי שהסתנוורתי מרוב אהבה.. הייתי מאושרת.. כנראה האדם הכי מאושר עלי האדמות.. לא הבחנתי כמה כואב היה לגלות את האמת אחר כך, כמה האמת הייתה מאכזבת ודוחה.
המשכתי להביט בעניו, שוקעת בחלומות.. הוא הביט לכיוון האח חושב על העתיד.. או אולי עד כרגע, או על העבר שלו.. העבר...
המשכתי לשב לצידו, ולחשוב עליו.. עד שהתייאשתי מהחום שהתחיל לשרוף את גופי..
"מאמי, אני מצטרפת אל כולם..אתה בא?"
"כן.." הוא ענה וקמנו.. הוא החזיק את ידי וחזרנו אל כולם שישבו בסלון..
"מה, מה עושים?" שאלתי והרגשתי את ריח הסגריה מגיע לאפי ומתערבב עם ריחו של רן שעד עכשיו היה לצידי.. הוא הלך והתיישב בספה הבודדה שבצד.. והשאיר אותי לשבת בספה הארוכה לצד איתי ומאור..
התיישבתי..
לקחתי סיגריה והדלקתי אותה, חצי מהאנשים שהיו כבר היו שתויים או מסטולים..
שלחתי לרן נשיקה באוויר, הוא תפס אותה בידו ושם את ידו על הלב.
"מתוק אתה" עשיתי לו עם השפתיים.
הוא חייך.
"מאור.. בואי סיבוב רוצה?" שאלתי אותה..
"לא..איזה..אני מתה מקור.." היא אמרה ואיתי קם והלך להביא לו משהו לשתות. שלומי בא והתיישב במקומו.
"טוב.. אז אני זזה.. שלומי חמם את מאור.. קר לה.."
הוא חייך והתחיל לדבר עם מאור.. התקרבתי לגילי..
"גילוש.. בואי לסיבוב.." אמרתי לה..
"בואי.." היא חייכה והושיטה לי את ידה כדי שאעזור לה לקום...היא קמה .. שמתי עלי מכנס קצר וחולצה ארוכה.. ויצאנו החוצה..
הרוח הקרירה קיררה את גופי החשוף, וגילי צחקקה לה.. צחוקה עשה הד בבריכה..
המים היו שקטים וצלולים.. כאילו לפני חצי שעה לא היו פה עשרות ילדים.
עשינו סיבוב סביב הבריכה ושתקנו.
"את נראת כל כך עצובה.." אמרתי לה..
"אא.. אמ.." היא אמרה.. "לא משהו מיוחד.."
"נו יאלה גילוש.. אל תהיי עצובה.." אמרתי לה והבטתי בדף שהיא החזיקה ביד.. "מה זה?" שאלתי..
היא הושיטה לי.. ובפתק קטן היה רשום..
"כשהכרתי אותו, הכל היה שונה..
הוא היה נסיך החלומות.. ואני.. אני הייתי סתם עוד ילדה פשוטה, סתם עוד איזה אחת שעוברת לו מול העניים, אך הוא כלל לא מביט בה, הוא מסתכל, אך לא מביט.
הייתי ילדה שונה, תמימה שכזאת.. לא הבנתי בכלום, הייתי ילדה קטנה, מסכנה.. חסרת ביטחון עצמי וערך כלפי עצמי. תמיד חשבתי שהוא, הוא זה שמתאים לי, הוא זה ששיך לי בליבי, הוא זה שלעולם לא יצא משמה- וצדקתי, צדקתי חלקית.
שלי? הוא לא היה, אך בליבי הוא נשאר לנצח.
המחשבה העצומה שהוא שלי אך רק בלב חדרה עמוקה ופצעה את ליבי הכואב.
רציתי אותו, שהוא יהיה שלי, שלי בלבד!
הוא תמיד היה שומע, אך לא מקשיב, הוא היה רואה, אך לא מביט, הוא היה מדבר, אך לא מתכוון!
הוא היה נסיך החלומות שלי.. ואני.. אני עוד סתם ילדה פשוטה, אך הפעם השתנתי.. ואני לא אחזור על אותה הטעות.. הפעם.. אני בוגרת.. הפעם.. אני מבינה.. שנסיכים, קיימים רק באגדות! "
הייתי המומה ממה שהיה רשום שמה, גילי, רשמה משהו שכזה?
"גילי.. מה זה?" שאלתי אותה לאחר שראיתי דמעה מבצבצת בעניה..
"זה הוא נכון? עדיין לא שכחת ממנו?" שאלתי אותה..
היא השפילה את ראשה..
"אני כל כך מצטערת מאמי.." חיבקתי אותה.. היא בכתה.. ובצדק.. היא תמיד סבלה ממנו.. תמיד.. מהרגע שראתה אותו היא אהבה אותו.. הייתה זו מן אהבה ממבט ראשון.. אך הוא לא אהב אותה, לא.. היא לא הייתה הטעם שלו.. ועם כל האופי המדהים שהיה לו.. הוא לא אהב אותה.. לא רצה.. לא ידע.. לא יודעת עד היום.. הוא לא אהב לדבר על זה..
"תתגברי עליו" אמרתי לה.. "די.." אמרתי מנגבת את הדמעות שלה..
"הנה הוא בא, אל תראי לו שאת עצובה!" אמרתי והבטתי בדמות שהטילה צל עלינו.. מתקרבת לעברינו.
יאהה איזה יפה זה מאמי תמשיכי דחוףףףף
הסיפור שלי :" לבחור בין המוות "
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=39699
ואיי גלוש השלמתי כמה פרקים עכשיו!
דיי להיות כזאת מוכשרת😛
המשך דחווף!
חג שמחחח!