מדהיםםםםםםםםםם
וואייייי איןןן אני
מ-כ-ו-ר-ה לסיפוררר הזהה
תמשיכיי בוביתת
למיייייייייייי מוקדששש הפרקקק??
ל-י!! ל-י!! ל-י!!
נהנהבננה לכולםם....
המוכשרתת שלייי הקדישה לי את הפרקק ולכםםם לאא...;]
וואאייי גלווששש...
כתבת פרק מדהייייייייים!! באמת יפייפההה!!!
(בלי שום קשר לעובדה שהוא מוקדש ל-י.. כן?! ;] )
אני כבר מצפהה בקוצרר רוחח למחר..
לעוד המשךך סוחףףףף.. (שיוקדשש ליי..? ליי..? לי...? חח)
טיפה נסחפתי...... 😁
נוו גלושש... את רואה מה הכישרון שלך עושה לייי?@#@
שיהיה לך שבועעע טובבב ורגועעעע ולילהה קסוום,
אוההבבת!!@#
דניאלושש=]
אחחח מושלםםם
תמשיכיי מאמיי
אי איזה מוכשרת את !!!
המשך =]
תודה רבה לכל מי שהגיבה!!..
זהו?... מאוכזבת!!..
תגיבו עוווווווד!!..
מי באאא..??
מחכה להמשךךךך..!!
לילוששש 😛
גל...
אני לא הרבה זמן בפורום אבל קראתי מלא סיפורים ,
עכשיו קראתי את הסיפור שלך ולדעתי את ממש מוכשרת תמשיכי לכתוב אני במתח 😁 😁 😁
תודה לכולם.. =]..
noabobi תודה על התגובה, מקווה שתמשיכי להגיב.. 😊..
יפות שלי.. המשך יותר מאוחר!!..
-גלושש-
QUOTE (2ר2ית_מאוה2ת @ 09/04/2006) המשך..?
😊