מהמממםםםםםם=]
המשך מאממייי=]
אוהבת המוניייייייייייייי===]]]]]]
אולי המשךך מחרר או יותר מאוחר אני הולכת לחזור ללמוד
יפותת שלי אין לי כל כך זמן לנשום ש לי מחר מגן בהסטוריה קיצרר אזז פנקוו טיפה בהודעות תמיכה חחח=] יהיה טוב נכון5$?#
הייייי =]
באתי לתמוך בךךך ...
לא נוראאאאא בובייי
בהצלחהה במגן מחרר 😊
אוהבת אותךךךך
ברוריה שחולה רצחחחחחחחחחחחחח 😢
ברוריה חחחחחחח שמת לב שאת כותבת לעצמך יאללה המשך?חחחחחחחחח אני אוהבת אוווווווווווותך=]
חולצה ירדה מכנס ירד ווכככה הכל ושכבנו הרגשתי כמו בפעם הראשונה
פרפרים בטןן חייכתי לעצמי כניראה אני באמת אוהבת אותו
שכבנו על המיטה והוא חיבק אותי אליו
אורון:אני כל אך אוהב אותך
אני:גמאני
וככה נרדמנו בבוקר
קמנוו כל אחד הלך לצחצח שיניים ואזז הלכתי לחדר וראיתיי שיוני התקשר ישר התקשרתי אליו
אני:אחשלוווווווווווווווווו
יוני:תגידי מיזה אביב?
אני:אביב מההה למה?
יוני:טובב שתבואי הביתה נדבר יאאלה ביי
אני:יאאאאאא מהה אתה עצבני
יוני:כייייייי לא משנה ביי
מוזרר אביב מה הקשרר אלוהיםם
טוב בדיוק אורון נכנסס וקפצתי עליו
אני:נכוןןן היום אנחנו נצא טיפה
אורון:לאא יפהה שלי יש לי להתכונן למגן
אני:חננה
אורון:וכדיי שתתחילי גםם את להתכונן
אני:לאאאאאאאאאאאא יש לי רק עוד איזה חודש מגןן עזוב אותי
אורון:אח כיתה י' חיים טובים
אני:מזהה לאא
אורון:מהה חיים לא טובים אצלך4@?#
אני:יש לי חברר בשםם אורון שהוא חננהה כל היום לומד
אורון:נהנהנהנהנהנהנה חחח סתמיי ...והוא רץץ והרים אותי
אתת יודעת מה באלי
אני:לא אבל באלי שתוריד אותי
אורון:לאא באליי באליי ללכתתתת לבריכה
אני:יאאא בוא
אורון:חח מי רוצה ללכת איתך
אני:גועללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
אורון:סתם נשמה שליי סתם באתי ללכתת כל מי שהיינו איתו באילת
אני:אתה יודע שזה לא אפשריי ותוריד אותי
אורון:אהה נכון שכחתי ולמה לא אפשרי..הוא הוריד אותי
אני:כיי נאור ואושרת
אורון:על הזין שלי מצידיי שנאור לא יבוא ולא אושרת אני את עדי ובן
אני:אבל אני רוצה את אושרת אני מתגעגעת אלייה
אורון:אהה אז מממ
אני:יאאאלה אני אומרת שלא צריך ללכת לכל מקום ביחד,😊 אני ילך עם חברות שלי ואתה עם חברים שלך
אני:מקובלל=]
הלכנו אכלנו משו קטן והתחפפתי הביתה דיברתי עם אושרת ועדי והחלטנו שנלך לבריכה ימית 2000
כולנו התארגנו ואמרנו שמחר אמא שלי הרשתה ליי הלכנו
אני עדי אושרת זיו נוי בר רותם קארין חן ירדן מעיין ועוד כמה שאני לא מכירה קבעתי עם מעיין שתבוא לישון אצלי
רשמתי באווי
----------------------------------------
מחרר ימית 2000 עם האחיות=]
מקאנייםם$?#@ ברגייללל זהה טבעיי
אורווונוושש אוהבת אותך הכי בעולם
איין יותר אהבה ממךך בישבילי 😊
אחיותת לאבבב אותך נאניותת דברואיתי
איזהה יוםם סטלה=]
עלל גלילהוו וגלילההה😊
------------------------------------
הלכתי לחדרר של יוני הוא ישןן בדקתי כבר לא היה לו חום אזז קפצתי עליו
יוני:אחחח אני חולה
אני:תחתחתחתח חחח😁 קוםםםםםםם בוקרר טובבב
יוני:טובבב מטומטמת מה את צועקת לי באוזןן
אני:מהה אתה מתקשרר בבוקר ומבהיילל אותי
יוני:כיי את מטומטמתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני:$?#@
יוני:אביב מיזה אפשר לדעת#?@
אני:אחדד ידיד
יוני:ידיד?#@ רקק
אני:כןן מה הבעיה?
יוני:אזז זהוו שהייתי על המחשב שלך והוא שלח לך הודעה
אני:דבר ראשון למה היית על המחשב שלי?
יוני:כיי המחשב שלי בתיקון
אני:אהה או'קייי מהה הוא רשם?
יוני:שהוא מתגעגע לחיבוק שלך אנער'ףף מה היה כתוב
אני:חח מטומטםם
ייוני:מהה קרה?
אני:סתםם ישנתי עליו באוטובוסס חח😁 היה לי נוח
יוני:חושןןןןן מזה השטויות האלההה יש לך חברר חלאסס להיותת מגעילה
אני:אבל הוא סתם ידיד שלי יש לו חברה
יוני:אתת בטוחה שזה רק ידיד
אני:כןןןן
יוני:טובב
הלכתי לחדר סגרתי את הדלת ואמרתי מקווה שרק ידיד
הלכתי למחשב ולא היה ליי כח לדבר עם אףף אחד אז שיחקתי במשפחק מטומטם סתם כי היה לי משעמם
אחרי זה הלכתי לישון לאיזה שעתיים שיהיה לי כח לערב ולמחר גכשקמתי אמא קראה לי
ישבנו לאכול ארוחה
אמא:חושן למה היום לא הלכת לביצפר
אני:כיי לא היה לי כחחח יאאלה יום שישי כולה שעהה אמא
אמא:זה לא מקובל עליי שזה לא יהפוךך למנהג
אני:אללל תתאגיי :R
אמא:אני שמחה יאאלהה מה את רוצה לאכול
אני:מה יש?
אמא:מקרונים עם גבינה יש שניצלל עם פירה או משו אחר אני יבשל לך
אני:לאאא מקרונים עם גבינה
ישבתי ואכלתי וסתם דיברנו יוני גם ירד ואכל אחרי שבוע שלא אכלל אבל מה שבטוח באותו לילה אכל את הכל
יוני:בר ישנה אצלי היום
אני:אהה באמת חח😁
יוני:ומחר אתןן הולכותת לימית 2000
אני:יסס
יוני:איך?4
אני:לא יודעת נתקשר עוד מעט לורסנו
יוני:לאא חושןן את יודעת שורסנו מלאא פעמים דופק אני ידבר עם יאיר
אני:אוקיי
סתם המשכנו לשבת אחרי זה הלכנו לראות טיפה טלויזיה כולנו ביחד ובלי לשים לבב איך היום טס השעה הייתה כבר 7 הלכתי למחשבב ראיתי תאווי שלל אורון
------------------------------------------
שבתת שלוםם לומד קצתת...
חושןן אהבה שלי אוהב אותך צוצי שלי
אחים שלי תודיעו לי מה נסגר
------------------------------------
גמאני רשמתי באווי שבת שלום=]
פתאום שמעתי קול של מישו שמבקשש אישור פתחתי ראיתי...
מדהים יפה שלייייייי אוהההבת אותךךךךךךךךךךךךךך בבבבברוריייייה 😁.........
מדהים % [=
איך היה המגן היום..?
וואלה היה סבבה ?!
מתי סיימת?