יאיאיאיאיאיאיאההההההההההההההההההה
איזה ייפפפהההההההההההה
המשךך הכי דחוף באררץץץץץץץץץ
חחח יאאלהה כיי עבררררנווו עמודדדדדדד
בונאא יאאלההה בואו נעשה 100 עמודיים בתוך יומייםם חחח כאילו אפשרר
חחח קצתת הרבה הייתי אומרת
------------------------------------------
שבתת שלוםם לומד קצתת...
חושןן אהבה שלי אוהב אותך צוצי שלי
אחים שלי תודיעו לי מה נסגר
------------------------------------
גמאני רשמתי באווי שבת שלום=]
פתאום שמעתי קול של מישו שמבקשש אישור פתחתי ראיתי...
היה כתובב ילדד עם בעיות
טוב מיזה יכול להיותת
אורון&חושן:
מיזה?
ילד עם בעיות נפשיות:
ממ נאורר חבר של אורון
אורון&חושן:
איזה השחור?
ילד עם בעיות נפשיות:
חח כן
אורון&חושן:
אתה יודע שלא הכיי באלי לדבר איתך על הכל
ילד עם בעיות נפשיות:
אז זהו רציתיי טוב ממךך
אורון&חושן:
מה?
ילד עם בעיות נפשיות:
תעזרי לי עם אושרת אני אוהב אותך
אורון&חושן:
אתה יכול להמשיך לאהוב אותה אני לא יעזור ללך בחיים
ילד עם בעיות נפשיות:
בבקשה חושן אני נואש
אורון&חושן:
אתהה לא מבין אני לא ילך נגד חברה שלי וחוץ מיזה אם זה כל כך חשוב לך אני בטוחה שתמצא את הדרך
ילד עם בעיות נפשיות:
רק תתני לי עצות
אורון&חושן:
נאור אני מבקשתת ממךך לא לערב אותי דבר איתה אני הלכתי יום טוב ביי
ילד עם בעיות נפשיות:
תודה בכל זאת ביי
למהה הוא מערבב אותיי מה נריאה לו שאני ילך נגד חברה טובה שלי זה לא הולך ככ
אני מעדיפהה הרבה יותר את אושרת מעליו
ראיתי שבן מחובר שלחתי לו הודעה
אורון&חושן:
בנצו'קק אתה יכול לעשות לי טובה😊
בן של עדי:
ברווווווווווווורררר מהה קרה?
אורון&חושן:
תגיד לחבר שלךך מאור שירד ממני ומהרעיון שאני יעזור לו
בן של עדי:
חחח תעזריי לוו ירעהה גםם עדי לא מסכימה
אורון&חושן:
נכווווווווווןןן😛 כיייי היא חברה שלנו וזה החלטה שלהם
יאאלהה יקווףף אני עפתי לישון ניראה ליי כיי משעמם לי
בן של עדי:
חחח אוקיי לילה טובב נסיכתתת הינשוליםם::U ויש לך ד'ש מעדי אני מדבר איתה בטאלפון
אורון&חושן:
אחותך ינשולה חח😁 ליללהההה קטללניי ובחזרה
בן של עדי:
חחח לילה טוב
סגרתי את המחשב והלכתי לראות טלויזיה תאמת שלא היה משו מענייןן הסתכלי על השעה
היה בערך 10 מהה שנה לוקחח למעייןן לבוא ואז שמעתי את הדלת נפתחת
ומעיין קפצההההה עליי והכאיבה לי טיפה חחחח😁
אני:כמה שנים?@#
מעייןן:מהה אתת רוצהההההההההההההההההההההההה היה לסבא יומולדת
אני:אהה וככה לא מזמינים אותי
מעיין:לאא את לא חלק מהמשפחה
אני:בי'צ
מעיין:חחח יאאלהה בואיי ישמננה
אני:לאן
מעיין:לא יודעת אמא שלך אמרה לי להוריד אותך שניה למעטה
אני:אין לי כחח
מעייןן:נווווווווווווווווווווו קומי כבר ידוב
אני:ואת דוב צפוני
מעיין:ואת סתם מושכת תזמן חחח קומי קומי קומי
אני:טויישש נו טובב אבל נוח לי
מעיין:לא אכפתת ליי..
ובאמת שמעתי את אמא שלי קוראת לי מלעטה
ירדנו וכל הבית היה מלא..
המשך יפה שליייייייי
השעה 7 בבוקרררר וואלה אין לי מושג למה אני ערהה אני לא הולכת לבצפפר היום תישאריי איתיי פההההה 😁
אווהבת אותךךךך
יאיאיאיאיאאאאההההההההה איזההה ייפהההה
המששךךךך
חח ברורייהה גמאני לא הלכתי
מהמםםםםםםם סיפור יפה רצח!
המשך...
תודה=] לילה טוובייי ושבועע טוב
מאממייי=] מהמממםםםם=]
המשךךךךך😊