חנוששש מושלםםםם
חחחח כתבת חן במקום חושן איפשהואאא חיחיחי
לאב יוו
יאלללההה מכוערתתת תמשיכיייי =]
תודה אהובוותת שליי =]
קאריין תיקנתי=]
יוווווווום טובבבבב היוםם אני לא בבית כל היום מקוווההה לרשום המשך בערבב
אני שאני חוזרת אני רוצה לראות תגובוותתתת=]
אוהבתאותכןןן
חחחחחחחחחחח כן אילת אחלה חיייייייים!
אחרי שקראתי את הסיפור...ישר התחלתי לתכנן עם חברות לנסוע לאילת חחחחח
יאלה המשך דחוף!!! =]
חנוששששששששש😊
תמשיכיי בשבילייי
מחר אני באילת ואני לא יראה שלוש ימייםם 😊
חחחחח כולם יש חשקק וליי ?!? מזהה בא טוב האילת הזההה
=אוהבתת=
חח טוב יפה שלי מיוחד בישבילך אבלל זה יהיה קצרר=/ איי אין לי זמןן
הלכתי איך שאני כיי הייתי סבבה לא היה לי כח לאיפוורר אזז הלכתי ככה אני ומעיין הסתובבנו
היא קנתהה גינסס של דיזלל ואניי לא רציתי לקנות לא היה לי כח להתלבש וכאלה
אזז הלכנו לשבת איפהה שאוכלל כולם תמיד אבל תמיד שם
פתאום מעיין עושה ליי היי חושןן זהה לאא...?
[B]"תום הזה?"
אני:מהה איפה
מעיין:סתובבבי
הסתובבתי וראיתי אותו עםם חבר שלו שאנ לא מכירה
אני:אויי זה מה שהיה חסר
מעיין:הוא לא כזה יפה
אני:מהה אכפתתליי יאאאאאאאאאאא למה הוא בא
מעיין:מהה את רוצה זה הקניוןן הוא יכול חופשי לבוא
אני:דווקא שאני פהה כן#@? כוסס אמ'קקק
ואמרתי לוו שאני הולכת לקניון
מעיין:תשבעי
אני: כןן כןן בואי נעוף מיפה
קמנו והוא בא לכיוון שלנו דחפתי את מעיין לחנות של בגדים של תינוקותת אבל הוא קלטט אותי ובא אליינו
תום:חח מה אתת נכנסתת לפה?
אני:אהה סתםם אני קונה משו
תום:בחנות של תינוקות?
אני:תינוקים
תום:אותו הדברר
אני:אה סתם מתנה ל..אחינית שלל מעיין
מעיין:אחיניתת שלי אהה כן כן כזאתי חמודה ...ועשתה לי עניים
תום:אהה יפהה נתן לי נשיקה וחייך אליי והלך ואני הייתי שקועה
בלהסתכל עליו
מעיין:זהריי עוד שניה יוצא לך ריר
אני:מהה אהה מפגרת עזבי אותך שטויות וסחבתי אותה מישם
הלכנו לכיוון הביג פופ שופ ונכנסנו קניתי לאורון כרית כחולה גדולה שיש לב וכתוב
"כל נשיקה כל חיבוק כל מגע איתך
עושה לי צמרמורת
אוהבת אותך אוצר שלי
חושןן שלך=]
אני אהבתי המון את המתנה אבל אסור שהוא ידע שקניתי
וקניתי לו עוגיה קטנה שרשום אוהבת אותך לעולם דובי שלי
ויאצנו מהחנותת ונתקעתי בתום
תום:זה לא יגמר תמיד אנחנו נתקעים ככה
אני:חח כןן
תום:מזה?
אני:סתם מתנה
תום:לממי?
אני:לחבר שלי=]
תום:יש לך חבר?
אני:כןן כבר מלא זמן
תום:אהה לא ידעתי;/
אני:עכשיו אתה יודע יאאלה חייבתת לעוף יש לי עוד מלאא דברים לעשות נתתי לו נשיקה ועפנו מישם
מהר
מעיין:מלא דברים לעשות
אני:דיי מעיין לא רוצה לראות אותו
מעיין:למה?
אני:לא משנה יאאלה את רוצה חולצה לא?
מעיין:כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אני:יאאאלהה מיאמיי ?
מעיין:מתאים לי
הלכנו למייאמי ובאמת היא מצאה חולצה יפה שם פשוטה אבל הכי יפהה..לי כבר לא היה כסף לקנות
קנינו הלכנו לאכול גלידה ועפנו נכנסתי הביתה טסטי למקלחת
התקלחתי יצאתי שמתי גינס שלושתריבע וחולצה עד למרפק שחורה יפה פשוטה כזאת ונעלי ואנס
יצאתי החוצה שמתי את המתנה בארון שלא יגעו לי בזהה
הלכתי למחשב היה לי כמה הודעות אמרתי לכולם שידברו איתי מחר כי אני חייבת לעוףף
רשמתי אווי
-------------------------------------
אושריתההה דבריאיתי יפה דחווווווווווווף
אצללללל בעלייי ישנה שםם=]
קיצרר חפשווו אותיי בסיבוב כיי לאא באלי עלייכםם
אורוןן אוהבת אותך עולםםם שליייי
יונייי תרגישש טובב ימעלף
ברר דבריאיתייי יטמבלליתת
מעייןן אוהבת אותךך אחוותת
עלל גלילהוו
*********
יומטוב
---------------------------------
יצאתי לאורון וכשהגעתי.....
מדהימייייייייייייייייייייייייי אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך 😁
מדהים # =]
איפה את היום בסוף..?
לא יודעת אני רק יודעת שאני הולכת להתכונןן ישקרנית חחח עגילל בלשוןן בטח חח:F
חניייייייייייייייי את כבר לא אוהבת אותי יותרררררר
לא ברוריה יותררררררררררררר
בי.....😢😢😢
ברור את הכי ברורייהה שלא תחשבי אחרתת
בנווות אני קרועה מעייפווווווווותתת לא ישנה בקושיי וגם לא יצאתי היום שיא חח😊
קיצרר רק רציתי לבוא להגיד חג שמח
חניייייי אוהבת אותך יא ברוריהההההה 😁
חג שמח יפה שליייייי שמתי לך המשך בסיפור שלייי