הכי יפההההההההההה
תמשיכיייייייייייי
את קיפי לאאא?????????????????ששששששששששששששש ברוריההההההה תני לעצמממךךך כאפפפפפפההההההה
אוהבת אותך פושיייייי מושיייייי הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😊)))
ייאההה יאההה יאאאההההההההההה המשךךךךךךךךךך אויי איך הזנחתי חח לחץץ לימודים בלגניםם קיצ' המשךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףף
יואווווווווווווו אני בהלם התמכרתי לזה!!!!
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ממש!!!!
יש לי מחר מתכונת בתנ"ך ולא למדתי כלוםםם רק בגלל הסיפור הזה קראתי הכל הכל מהתחלה ועד הסוף...
אין מילים בפי זה מדהיםםםםםםם יוני אחיך פשוט חמוד!!! די התאהבתיי חחחחחח
המשך דחוף....חחח
QUOTE (linoreee @ 31/05/2006) יואווווווווווווו אני בהלם התמכרתי לזה!!!!
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ממש!!!!
יש לי מחר מתכונת בתנ"ך ולא למדתי כלוםםם רק בגלל הסיפור הזה קראתי הכל הכל מהתחלה ועד הסוף...
אין מילים בפי זה מדהיםםםםםםם יוני אחיך פשוט חמוד!!! די התאהבתיי חחחחחח
המשך דחוף....חחח
חח בואיי קחיי אותוו=]
בהצלחהה מחרר יסטלה חח למה לא למדתתת..........יותר חשוב הלימודיםם==]
וקיפווננתת שליי אוהבת אותך מונימונימוני
אורטליי התגעגעתי=]
יאאאלהה המשךך כי מחר אני לא בטוחה שיש לי זמן לנשום=]
QUOTE (chen-daskal @ 30/05/2006) QUOTE (linoreee @ 31/05/2006) יואווווווווווווו אני בהלם התמכרתי לזה!!!!
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ממש!!!!
יש לי מחר מתכונת בתנ"ך ולא למדתי כלוםםם רק בגלל הסיפור הזה קראתי הכל הכל מהתחלה ועד הסוף...
אין מילים בפי זה מדהיםםםםםםם יוני אחיך פשוט חמוד!!! די התאהבתיי חחחחחח
המשך דחוף....חחח
חח בואיי קחיי אותוו=]
בהצלחהה מחרר יסטלה חח למה לא למדתתת..........יותר חשוב הלימודיםם==]
וקיפווננתת שליי אוהבת אותך מונימונימוני
אורטליי התגעגעתי=]
אני הולכת ללמוד ואני ישר חושבת על הסיפור שלך!!!
לא יכלתייייייי חחחחחח
לא נורא יהיה טוב...גירית אותי לנסוע לאילת חחחחחח
כן שניה אני באה לקחת לך אותו ! 😁
התנשקנו איזה חצי שעה ואזז סתם ירדנו למעטה וראינו סרט ואחרי זה עלינו למעלה הוא היה על המחשב
ואני סידרתי משו ואז הוא עושה לי
אורון :חושן תגידי מיזה תום$#?@ואביב?$#@
כולי נכנסתי לסרטים תום מהה הוא רוצה איך הוא יודע עלל כל מה שקרה
אני:סתם למה?#@
אורון:כי פשוט....
"הוא שלח לךך אישור ואביב כתב לך הודעה "
אני:אה חחח באמתת סתם ידידים זוז שניה
פתחתי מהר את ההודעה של אביב הסתרתי לו תמסך כדי שלא יראה כי ישבתי עליו
ואביב שלח לי
אביב המגניב:
חושן שלי?@#$
חושן&אורון:
אביב אני ידבר איתך כבר אורון אצלי יאאלה ביוש
והיה אישור אישרתי את תום וראיתי באווי שלו מאושר מהחיים מה יש מצב יכול להיות$?
כאילווו איןן מצבב אלווהיי
מוזר;/ סגרתי תמסך שעוד הוא לא יסתכל על השיחה שלי ושל בר ומעיין החטטן הזה
אני:אורון מה השעה
אורון:3 וחצי למה?
אני:ייאא אוקיי
אורון:למה את רוצה שאני ילך?
אני:חח לאא פשוטט מעיין רוצה שאני יבוא איתה לעיר אבל אני מעדיפה להיות איתך
אורון:לאא יפה שלי לכיי בערבב ניפגש גם ככה התכוונתי ללכת
אני:טובב עולם שליי איך הזמן טסס איתך
אורון:נכוןן כיי הכי כיף איתי
אני:מכועררררררר
אורון:מכוער מכוער אבל את מתה על הפרצוף הזה
אני:ממ
אורון קפץ עליי והתחלנו ללכת מכותת אני קרעתי אותוו אוו שהוא נתןן ליי ואז הוא הפיל אותי על הריצפה
והסתתכלתי עליו ועשיתי פרצוףף והוא בא לתת לי נשיקה ודחפתי לו לפרצוף כרית וכל השיער שלי היה פרוע
ובר נכנסה לחדר
בר:מהה קרה פה?(כל החדר היה הפוך חח)
אני:ממ
בר:אוקייי איך שאת ניראת עזבי אני לא רוצה לדעת
אני:מכוערתת סתמיי חחח ברבוריי תעשי לי טובה
בר:איזה?
אני:תגידי לאמא שלי שאני ישנה אצלך היום
בר:אבל אני ישנה אצל יוני אני נשארת פה
אני:אהה אוקי אני יגיד שאני הולכת לאושרת את יכולה לישון אצלי במיטה
בר:אוקי ואיי אושרת היא אמרה לי שתדברי איתה שחכתי
אני:יופי מפגרתת
ישר לקחתי את הפלא שלי וחייגתי
אושרת:היילוו
אני:מהה יפה שליי התגעגעת?
אושרת:מוווווווווווני מווווווווווווווני יש לך ד'ש מאספי
אני:אהה בחזרה
אושרת:מה רבתם
אני:חחח לאאאאלמה?
אושרת:כיי סתם את צועקת
אני:אני עייפה חח😁 ממצב יפה?
אושרת:לא משו
אני:למה?
אושרת:לנאור יש חברה
אני:תשבעיי איך את יודעת?
אושרת:עדי אמרה ליי שבן אמר להה
אני:אהה שניה חח
אורון ישש לנאור חברה?
אורון:ממ משו דומהה לא חברה למה?
אני:סתם
אושרת:שמעתי ...קיצר לא אכפת ליי נכוןן חושן
אני:לגמריי לאא עברתת האלה
אושרת:נכון=]
אני:יאאלהה אהפתייי אני ידבר איתך מחר אוקיי אני הלכתי להתקשר למעיין רוצה לבוא איתנו לעיר?
אושרת:לאא יפה שליי
אני:אוקי מסריי לאסף שאניא והבת אותו ואם את צריכה משו אני על הפון
אושרת:אוקיי יפה שלי לאב יאא ביושש
אני: גמאני מותק ביי בייי
שלחתי למעיין הודעה
~חציי שעה את אצלי?~
~כןן אהוובתי ~
ירדתי למעטה ללוותת אתת אורון וישר עליתי למחשב ראיתי הודעה מאביב
אביב המגניב:
נווווו שילך כבר
אני:
הואאא הלךך מהה חשוב לך כל כך?
אביב המגניב:
סתםם מלא זמן לא דיברנו
אני:
כןן כי מאזז שיש לך חברה אתה סתם חראא
אביב המגניב:
מה הקשר חברה?#@
תמיד נוכל להיפגש=]
אני:טובב קיצר עפתי לעירר
והיה לי עוד הודעה
תום:
חושנוווש?אתת יודעת מיזה?
אני:
כןן תוםם מהטיול=]
תום:
אכןן כןן מממצב יפה?
אני:
כללל טובב מה איתך?
תום:
כללל טובב
אני:
מאמי אני ידבר איתך אני עפתיי לעיררר עםם מעייןן אם אתה מכיר
תום:
מכירר=] תהני מתוקה ביוש
אני:
ביי
חחח מתוקהה ביי חמוד
תום:
חח ביוש=]
רשמתי אווי
-------------------------------
אורווני היפה שלי הלך;/
קיצרר אני עפתיי עםם האחותת שליי לעיר טיפהה
ואזז לישון אצל הנסייךך שלייייייייי
יוניי תרגיש טובב ימעפןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ואתםםםם הכיי לא באתם ליי בטובב
חבללל עלל הזמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מאיפהה צצצתתםם$#?@
כיי אתםם אששששששששששששש
יאאלהה בהווווהההה
עלל גלילהוו החםם שלי
**********
עדיי דבריאתייי ימעפנהה
נאור אתה סתם זבלל
יומטוב
-------------------------------------
הלכתי איך שאני כיי הייתי סבבה לא היה לי כח לאיפוורר אזז הלכתי ככה אני ומעיין הסתובבנו
היא קנתהה גינסס של דיזלל ואניי לא רציתי לקנות לא היה לי כח להתלבש וכאלה
אזז הלכנו לשבת איפהה שאוכלל כולם תמיד אבל תמיד שם
פתאום מעיין עושה ליי היי חושןן זהה לאא...?
QUOTE (linoreee @ 31/05/2006) QUOTE (chen-daskal @ 30/05/2006) QUOTE (linoreee @ 31/05/2006) יואווווווווווווו אני בהלם התמכרתי לזה!!!!
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ממש!!!!
יש לי מחר מתכונת בתנ"ך ולא למדתי כלוםםם רק בגלל הסיפור הזה קראתי הכל הכל מהתחלה ועד הסוף...
אין מילים בפי זה מדהיםםםםםםם יוני אחיך פשוט חמוד!!! די התאהבתיי חחחחחח
המשך דחוף....חחח
חח בואיי קחיי אותוו=]
בהצלחהה מחרר יסטלה חח למה לא למדתתת..........יותר חשוב הלימודיםם==]
וקיפווננתת שליי אוהבת אותך מונימונימוני
אורטליי התגעגעתי=]
אני הולכת ללמוד ואני ישר חושבת על הסיפור שלך!!!
לא יכלתייייייי חחחחחח
לא נורא יהיה טוב...גירית אותי לנסוע לאילת חחחחחח
כן שניה אני באה לקחת לך אותו ! 😁
חחח גגםם אותיי גירייתיי תאמיני ליי באליי אילתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת=]
😁 שתייה הכללל חופשי תאמיני ליי לא כמו פהה את שותה כולם יודעיםם ורק עושים לך
עצביים שםם חופשיייייייייי לא שמה אלל אף אחד לא מכירה אףף אחד הכיי שווה
מדהים בובי שליייי
אוהבת המונניייי ברוריייה 😉