אפשר לעדשות המשךךך ?! P:
לאב יו
איךך אני יכולה עלייכןן הא?R#%
חחחחחחח כפרונה אני עלייכןן המשךך עכשיו
[B]אסף ירד למעטה אני החלפתי בגדים שמתי מיני גינס חולצה סבא לבנה
הספתי את השיער לקוקו גבוה כדי שלא יראה גיפה שמתי את האולסטר הלבנות
אחרי שצחצחנו שיניים אכלנו קורנפלקס עוגי מה אני יעשה מכורה
הלכנו לטייל עברנו ליד הגן הגדול גם הזיכרון וראינו מלא אנשים נכנסנו
וראינו את...
כל החבורה שהייתה איתי פעם שהייתי מסתובבת איתם
אסף לקח לי את היד
אסף:בואי אני לא יכול לא להגיד להםם שלום בכל זאת
אני:אבל אסף הם שונאים אותי
אסף:אויש אל תדברי שטויות אפכת לך מהר
אני:חלק
אסף:ממי?
אני:רן ועדי
אסף:יפהה אז בואי
התחלנו להתקרב אלייהם כולם עשו פרצוף שראו אותי ועוד איתו חוץ מעדי היא חייכה אלי
אז ככה נספר לכםם על עדי
עדי הייתה חברה הכי טובה שלי היא עשתה הכל בישבילי אני מתה עלייה באמת
אני כל יום מצטערת שפיספסתי חברות כזאת כי היא באמת הייתה חשובה לי
אבל למרות הכל הלכתי לרבתי איתה את הריב הכי גדול שהיה לנו
תמיד היינו מתווכחות על שטויות אבל הפעם זה היה ריב ריב למרות כל מה שאמרתי
לה שממש לא התכוונתי היא חייכה אליי
אני:אסף בוא לא רוצה לא מרגישה רצויה
אסף:סתמי
היי כולם תכירו חושן ילדה אחת החמודות היה לה תקופות לא טובות כל כך אבל הכל יסתדר
כולם באו אלי ואמרו לי שלום וצחקנו חוץ מרן הוא הסתכל עליי במבט עצבני
אני ורן היינו ידידים ממש טובים ופגעתי בו כל כך
הלכתי לילדה שהוא אהב שזאת הייתה עדי וסיכסכתי בנייהם
אני כל כך מצטערת שעשיתי את זה כי הוא באמת היה חשוב לי
הלכתי לשבת על הספסל ועדי באה לשבת איתי ופשוט חיבקה אותי
עדי:אני כל כך התגעגעתי אלייך
אני:אני גם
שתיינו התחלנו לבכות כמו מטומטמות ואמרתי לה שהיא תישן אצלי היום והיא הסכימה
יערה דניאל ירדן נוי טל שכל כך שנאתי אותה קארין וכל הבנים באו וישבו איתנו
ורן רן לא בא ישב לבד לא יכולתי לבוא אלייו לא יכולתי להתסכל לו בפנים היה לי כל כך
קשה כי איפשהו ידעתי שזאת אני האשמה ואני צריכה ללכת לדבר איתו
אבל לא יכולתי משו לא נתן ליי משוו אולי שקוראים לזה הכבוד$@?
כןן זה מה שקורה הכבוד המסריחח שלי לא נותן לי ללכת אליו
המשכנו לשבת שם אחרי איזה שעה של צחוקים נזכרתי שאני צריכה ללכת הביתה
נכנסתי הביתה יוני ראה אותי ישר אמר לי לעלות למעלה גם ככה התכוונתי לעלות
ראיתי את בר ליד המחשב סתם יושבת שם
אני:אוויי מה את עושה פה?
בר:מה ניראה לךך באה אלייך
אני:חחח אלייי בטח ..גילגלתי עניים והתישבתי על המיטה
בר:תקשיבי אני מצטערת...הורידה את הראש
אני:אני לא צריכה תסליחה שלך עשית תהחלטה שלך
בר:את צריכה להבין אותי אני אוהבת את יוני אני רוצה להיות איתו
אני:את לא מבינהה אבל בר חברה תמיד תיהיה איתך
וגם כן הוא החבר שלך כל הזמן רב איתי חלאס נמאס לי משתיייכם למה זה טוב היה בכלל?
בר:כדי לראות אותי מאושרת חושן
אני:מאושרת$#?@ ולגרום לי לשנוא אותכם ממש
יש לי רק שאלה
בר:נו
אני:נכון תמיד אבל תמיד שהיה לי חבר מה שכחתי אותך ?
בר:לא והשפילה את הראש
אני:יפה ומי היה תמיד בעדיפות 1
בר:אני
אני:יפה אז למה את ככה איתי בר אני מתגעגעת אלייך אני לא יכולה להיות איתך ככה
אני אוהבת אותך כל כך את לא מבינה למה את עושה את זה?
בר:את מה?
אני:לא מתייחחסת אליי כאילו אני רוח שאת עוברת לידי
בר:אני חשבתי את רוצה את זה
אני:ממש ממש ממש ממש לא רוצה את זה
בר:חושני שלי אני מצטערת את לא מבינה עד כמה את חסרה ליי ועד כמה אני אוהבת אותך
יותר מאשר את עצמי ואני לא ידעתי מזה חברה עד שבאת ומה אני יעשה אני לא רגילה
ככה ומהטיפשות שלי הינה איבדתי אותך
אני:את בחיים לא תאבדי אותי בר אני אוהבת אותך
קמנו שתיינו והתחבקנו שם ויוני לא עלה יופי גם ככה יותר טוב סיפרתי לה הכל על המסיבה
היא הייתה בשוק ממעיין היא אמרה שהיא עדיין בקשר איתה והיא אמרה לה שהיא תהרוס לך את החיים
משו כזה ועל אופיר היא הייתה בכלל בשוק של החיים שלה מה ניהיה מהבן אדם
ואני בכיתי הוצאתי את הכל ...
אחרי שבר הלכה נכנסתי לאיסיקיו
היה לי מלא הודעות אבל לא משו מיוחד וגם אנשים ביקשו ממני אישור
כמו עידן(לא הזבל) ,נתן,יקיר ועוד כמה
רשמתי אוואי
----------------------------
אתמול היה חזק😊
עדי אוהבת אותך התגעגעתי דברי איתי
ברוש שליי אוהבת אותך תאומה
אספי ואושרת וזיוי אני לאב אותך
באלי לאנוס אותכם אפשר חח#@?
מעייןן זבללל זה מה שאת זונה
יאאלה סלמא'ט
---------------------------------
נכנסתי להתקלח אחרי ששמעתי קצת שירים של שימי מזרחי היה באלי עליו
השארתי את הדיסק פועל ושמעתי במיקלחת גם אותה כי שמתי על חזק
התקלחתי איזה חצי שעה התחשק לי לא יודעת מה נפל עליי
וחוץ מיזה לא היה מי שינצ'ס יוני הלך לשכונה זה מה שבר אמרה לי
אמא שלי הייתה בעבודה עד מאוחר
שמעתי דפיקות בדלת יצאתי מהר מהמקלחת הלכתי לפתוח וזאת הייתה עדי
עליינו לחדר שלי שמתי גונגורנט בושם אנגל וגינס קצר וחולצה מהטיול השנתי
שהביאו לנו שקיבלנו תעודות זהות
אני ועדי ברגיל שלנו עשינו צחוקים ואחרי זה שנהיינו רעבות הזמנו פיצה
פתאום שמענו את הדלת נפתחת ונסגרת
אני:מיזה?
אף אחד לא ענה לי
אני:פאק עדי אף אחד לא צריך לבוא עכשיו
עדי:את רצינית?
אני:כה
עדי:יאבההההההההה
אני:בואי נרד ביחד
עדי:טובב את ראשונה
אני:חחח זונה יאאלה בואי
לקחננו מהחדר של יוני את המקל שהיה לו תלוי
ירדנו
מההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה#?[B]
מקווה שזה מספר אותכם חחח
אחחח אוהבתת אותכןןןן כל כך
יווווווו אני מכורה לסיפור שלך(:
המשך(: 😁 😁 😁
יצאאא מהמםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכיי :]