QUOTE (sufipufi @ 12/04/2006) יאווווווווווווווווו..
איזה מתחחח מעניין מי זה..
למרות שאני חושדת באופיר (ה-א-מ-ן).
מאמי
את
כותבת
בצורההה
מדהימהההההההה😊
התמכרתיי 😁
חג שמחח מאמי 😊
אוהבת, סופוש 😁
חחחחחחחחחחחח הרגת אותי
האמןןן...%#@%@
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבתתת
בוביים שלייייייייייייי חגגג שמחחחחחחחחחח
תהנווווווו ותאכלוו הרבה הרבה הרבה מצות חחחחח
כדי להיותת בריא וחזקקקק=]
חחחח התפגרתיי
קיצרר זכרוו תמיד שאתם אהבה שלייי
ושאני הכיי אוהבת בעולם אותכםםםםם
המשךך עוד מעט
מדהים
מדהים
מדהים
המשך(: 😁
QUOTE (noabobi @ 12/04/2006) מדהים
מדהים
מדהים
המשך(: 😁
ואווווו משקיעע חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאאלהה באלי לכתוב המשךךך אני כותבת
נכנסתי לסמיכה אחרי חמש דקות אסף בא ונכנס גם מתחת לסמיכה
ישבנו והמכנו לדבר אחרי שתי דקות נרדמתי והוא המשיך לדבר כניראה
בבוקר ראיתי הודעה
~אנחנו צריכים לדבר על הכל הבנת#?@~;/ יאאבהה מיזה?$#@
הסתכלי מי שלח וראיתי
תאום שלי
ואוווו מזה אין לי כחח לשיחות האלה שלחתי לו בחזרה
~אני אצל אסף ~
~בואי הביתה ונדבר~
~שאני יבוא נדבר ~
אסף:בוקרר טוב נסיכה ונתן לי נשיקה בלחי
אני:בוקר אשששששששששששששששששששששששששששששששש
אסף:מה האשר?
אני:יום חדש למה שלא יהיה אושר חיחייח
אסף:קולטתתתת ח-ו-פ-ש
~אור כן את האור~
הפלא של אסף צילצל
אני:חחח עדיין עם השיר המעפן הזה?
אסף:כה=]
תעני אין לי כח לקוםם
אני:שמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
הלוו
..:אהה נכון ישנת אצלוו שימי אותי על רמקול
אני:כה אושרת את על רמקול
אושרת:טובב דבר ראשוןן כל הבנים נדלקו עלייך באמא ....עידן בא אליי ואיליי אמרו לי שכל הבנים
רוצים אותך והם רבו אתמול עלייך חחח מסטולים
אני:חח שקוף הם היו שיכורים
אושרת:חחח תקשיבוו כולם רוצים בפסח לרדת לאילת סקאזי אינפקדט ועופרה היו שם במסיבה
אני:דייייייייייייייייייייי תשבעיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אבלל מה נירד ליום#@?
אושרת:לא ידפוקה נשארים שבוע אבללל תקשיבי אתם צריכים לתת תשובה כי יש לנו כמה דירות
להזכיר ואם את באה אתת איתנו בקלאבוטל בדירה של אמא שלי שיש שם
אני:אז לא יעלה לי כסף?$#@
אושרת:יעלה אבל לא הרבה
אני:טוב אני בפנים
אסף:גם אני
אושרת:אווווווווווו סוףף סוףף שומעיםם אותךךךךךך ממצב בנדוד?
אסף:ואאלה מושלם
אושרת:חחח יאאלה שמנים דברו איתי
אני:טובב דובב צפוני שלייי סלמא'ט
אסף ירד למעטה אני החלפתי בגדים שמתי מיני גינס חולצה סבא לבנה
הספתי את השיער לקוקו גבוה כדי שלא יראה גיפה שמתי את האולסטר הלבנות
אחרי שצחצחנו שיניים אכלנו קורנפלקס עוגי מה אני יעשה מכורה
הלכנו לטייל עברנו ליד הגן הגדול גם הזיכרון וראינו מלא אנשים נכנסנו
וראינו את...
אוהבת אותכןןן
חחחחחחחחחחחחחחח סוד כמוסססס
לאאאאא המשך=]
זה היה קצר 😁
אניייייייייייייי אמרתי ככה אם יהיה עוד עמוד אני עושה המשךך ארוווווךךךךךךך
בבקשה [:
אני אעשה עמוווווד PP: