QUOTE (me-myself-and-i @ 14/04/2006) וואיי יפהההה..!!!!
השלמתי לי איזה 10 עמודיםםם... חחחח
עכשיו יש לי כמה שאלו8ת אליך כפרה...
א. בפרק שהם היו בסילבר, היא ואסף לקחו מונית גדולה חזרה לראשון?!
כאילו מה, את מראשון?!!?1...
ו-ב. אם את באמת מראשון, אז פארק הזיכרון שדיברת עליו, הוא הפארק שבין נווה ים לכרמים?!?!
חחחחחחחחחחחח קושיות לפסח סידרתי לך...
מחכה להמשך..!!
ואוהבת המוניייייי - לילוששש 😊
חחח כןן אני מראשון
ולא כתבתי שהם חיכוו לכולם איזה חצי שעה ועלו על מונית
ועכשיו אני יעשה המשך אבל מצטערת אם זה קצר אני לא מרגישה טוב
מהפסח הזה
אוהבתת אותך
אני רוצה המשך=[
כאילו החברים הקודמים שלי אני ויוני המצב בקנטיםם
לא מדברים כבר כמה ימים ואם מדברים זה רק בצעקותת והכל
אני ובר בקשר טוב שוב=] כמה התגעגעתי אלייה לילדה הזאת
מאופיר לא הוזכר זכרר כלל...
בבוקר של יום החג אמא העירה אותי ו......
לא קמתי והיא התחילה לצעוק בוווווווווווקררר טובב חושן קומי
אני:ימציקהה לכיי מיפה
אמא:מזה?$#
אני:חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תני שניה לקוםם
אמא:טוב אני מחכה לך למעטה עם הארוחה היום היום האחרון שאפשר לאכול חמץ עוד שעה אסור
אני:למה מה השעה כבר?
אמא:8😁
אני:מה את נורמלית תני לישון
אמא:לאאא קומי נו אני לא רוצה לאכול לבדד
אני:חחח טוב שמנה אני תכף באה
קמתי בלי ברירה הלכתי למקלחת ציחצחתי שיניים עשיתי קוקו גבוה לא החלפתי פפיגמה כי אני עצלנית
ירדתי למעטהה
אני:יאאאאאאאא מאמא איזה פינוקים
אמא:חח היה באלי ויוני אכל משו קטן והלך לעבוד הוא יחזור עוד שלוש שעות
אני:ממ הא לא אכפת לי
אמא:בואיי בובה תאכלי את הפנקיק וספרי לאמא מה יש לך
התישנו על השולחן לקחתי פנקיק ושמתי סירופ מיפל ועל זה קצפת קצת
חחח ארוחה הכי לא משמינה אבל לא אכפת לי😁
אני:ממ סתם המצב לא משו בניינו אמא מאז שהוא עם בר
אמא:אבל זה לא צריך להיות ככה תקשיבי לי לא משנה מיי יבוא מה יבוא
מי יהיה לכל אחד אף אחד לא צריך להפריד בנייכם
אני:אבל עם בר אני כן בקשר הוא פשוט רב איתי על שטויות
אמא:אני יקח אותו לשיחה
אני:תעשי מה שאת רוצה
המשכנו לדבר על טלאנובלות ועל חתיכים אמא אמרה שאני יחזור מאילת יהיה לי הפתעה בבית
אבל היא לא הייתה מוכנה להגיד לי מה סיימתי לאכול פיניתי לכיור =] ילדה טובה
עליתי למעלה ונכנסתי לאיסיקיו רשמתי הודעה
---------------------------
אששששששששששששששש
חגג שמח נשמווווותתת
מחר אילתתתתתתתתת=]]]]]]]]
דברו איתי ימכוערים
-------------------------------
מלא שלחו לי חג שמח כמו בכל שנה ואני השבתי להם אני לא רעה ולא סנובית חחח
רשמתי אוואים של אנשים
אושרת- חג שמח אנשים שלי
מחר אילת=]
שלושיה שלי דברו איתי( זה אני עדי אסף והיא)
על הפלא
עדי-רבעיה שלי אוהבת אותכם
מחר אילת פנאן
התגעגע
חג שמח
אסף לא היה מחובר וראיתי עוד כמה אויי חיפשתי את אופיר אבל הוא לא היה מחובר
וסתם דיברתי עם אנשים ברגיל לא משו מיוחד בסטלות שלנו
"הלו מטוטוטוטו הירקערק"
הטאלפון שלי צילצל ראיתי על המסך מספר חסורי
לענות #?@!לא לענות$#?@ החלטתי אני עונה
אני:הלו....
אוהבתתתתתתת בנות שלי
מצטערת שזה קצר לא מרגישה טוב
מהממם חנווש שללי !@
אןוהבת אותך
יצא יפפפה
מואה אוהבת אותךךךך
ומה הכוונה לא מרגישה טוב? :\
דבריתיייי חיי
ואואו איזה מושלם(: חחח המשך... 😁
לא מרגישה טוב כאילו כאבי ראש וכאלה
אני יעשהה עודדד מעט המשך אמא שלי צריכה תעזרה שלי
מדהיייייייייייים המשךךךךך
יא אללההה הינה אני יתחיל תהמשך