^^
מאמוששש כולנו מחכים לך פה
שולחים לך המוןןן חיזוקיםםםם ואהבההה 😁
אוהבת אותךךךךךךך
יפיתי 😊
הייייי !!
בננות, יפות שלי !
בן, מתוק שלי ! {אושרי ! חחח }
חזרתי. . . חזרתי לבית שלי !!
אני בצפתתתת. .
התגעגעתי לכולכםםםםםםםם. . . .
מה איתכם..?!
אני מקווה להמשיך את הסיפור בקרוב,
נורא התגעגעתי לכתוב אותו,
נורא התגעגעתי לאתר הזה. !!
לתגובות שלכם.. להכל פה.. לחיים הרגילים שלי..
לדברים היומיומיים שלי !!
מה איתכם? אני מקווה שהכל מצווין !!
שיהיה לכולכם המשך לילה נפלא !!
סתוי... 😊
ani lo yehola lirshom be Ivrit ki ani be hul
ani mekava she at besedr ve she tuhli leamshih be karov
יואווו חזרת 😊
תמשיכי כשתוכלי
את כותבת ממש יפהה והסיפור נישמע ממש מציאותי כשקוראים אותו
אז תמשיכי ליכתוב 😉
תודה רבה לכן מאמושיות !!
אני שמחה לקבל שוב תגובות מחדש ולראות שיש עוד אנשים שמתעניינים בסיפור.
מקווה לראות עוד היתעניינות ויחס אליי ולסיפור.
המשך לילה נפלא לכולם !
סתיוו'ש 😊
שמחהה שחזרתתת
מחכה להמשךך
יאאא יפיופההה שיליייייייי!!
אני מתגעגעתתת אלייךךךךך המווווווווווווווווווווווווןןןןןןןןןןןןןןןן
שמחההה שחזרתתתתת
אני מתהה כבר ל~ה~מ~ש~ך!!
אוהבתתת אותךךךך בליי סוףףף,
יפיתי😊
תודה יפות שלי..
המשך.. ?! אין לי ראש לזה ממש.. אבל ניראאה..
ניראלי שאני ממש כלבההההההה.. 😊
לא כלבה! אל תדברי עליךככה!
בסדר, אבל אני חרא.. ואני לא באמת מאמינה שתמיד אתם תוכלו להבין אותי..
פשוט עוברים עליי דברים, הלחץ של המלחמה.. וכל זה.. אז אין לי ראש ליותר מידי דברים..
השתניתי, הפכתי לבנאדם אחר בזמן האחרון..
אני מצטערת מכל הלב, אבל אם אין ברירה וחשוב לכם שיהיה עיקביות בסיפור, אז אני מצטערת שוב ואני יאמר שאני פשוט יעשה סוף לסיפור.. למרות שהוא חשוב לי גם באותה מידה כמו לכם !
אוהבת כ"כ...
😊