אני לא רעה !!
גם את לא רעה !!
אבל האחרים כן !!
עברו יותר מ-24 שעות ויש בסך הכל שלושה תגובות !!
אני רעה ?!
😢 גם אני רוצה המשך..... 😢
סתיוי סורי שהתגובה באיחור לא הייתי בבית =\
אבל עכשיו קראתי 😛
ואין לי מיליםםםםםםםםםםם
זה מושלםםםם
אני מכורה לסיפורר הזההה!!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף מאמוששש
אני בשיא של המתחחחח
את כותבתתת כל כךךךךךךךך יפההההה!!
אוהבתתת אותךךך המווונייי
ובסוף לא דיברנו 😢
מוווווווואהה ענקיתת
ודברי איתי יפיופית
יפיתי😊
הנה עוד 2 תגובות.. 😛
ללללליק..
תודה רבה. .=]
אוהבת אותככןןןןןןןן..
גל ?! שתקי !!
מאמי מה עם ההמשךך.?!
אני מחכההה..!!
לילוש =]
אני לא חושבת שיהיה המשך בימים הקרובים עד שלא תיגמר פה המלחמה שהתחילה.
שמענו עכשיו 2 בומיםםם בעיר שליי.. קטיושות.. כרנאה שנצטרך לרדת למקלטים.
תשמרו על עצמכםםםםםםם !!!
אוהבת.. 😕 😕
אוי ואבוי שייגמר מהר אמןן
תהיו בריאים ותשמרו על עצמכם את והמשפחה
אגב הסיפור מדהים!
תמשיכי כשתוכלי
אוהבת הדר 😊
יפיםםםםםםםם שליי
המלאכיתת גרהה בצצפתת איפה שכל הלאגן =/
אז עכשיו היא בת"א והיא לא תוכל להמשיך
בזמןן הקרובב
היא מתנננצלתתת =]
תנוווווו לה בתגובות ואל תתנוו לסיפור לעבור לעמוד השניי
מגיעע לההההה =]]
סתתתתתויי קראתי את כל הפרקקקקק
הוא מהמממממממממםםםם
מושלםם אין על הכישרון שלךך
אוהבתתת אותך הכי הכי בעולםם
מה זהההה זהה?
איפהה התגובותת?!
ססססתוווייייי אני אוהבתת אותךך
מחכההה להמשךך :]
מוואהההה
לאבייייייייוווווווו
שלוםםם !!!
שנייי אני הכי אוהבת אותךך בעולם !!!
תודה על ההודעה ששלחת בשמי..
מוואהה ענקית..
אני עכשיו בתל אביב. . . רחוק מכל הבלאגן... אני גרה בצפתתת...
אבל אומרים שזה יגיע גם למרכז.
אז תשמרו על עצמכםםם שםםם בבית שלכםם.. אל תץשחקו אותהה ותעשו מה שמבקשים ממכם..
הבית שלי נהרס קליללל.. חלונות תריסים קיר פה ושם.. דוד שמש.. אבל יהיה בסדר אני מאמינהה..
תודה לכל מי שדאג והיתעניין. . {אם יש כאלה בכלל} אבל רק רציתי להודיעע כדי שלא תתלוננו אחר כך.
המשך לא יהיה בזמן הקרוב.
אוהבת אותכם...
סתיווש. . . 😊
סתווי אני כבר מדברת איתך באיסיקיו!!
מ-ת-ה (בעעעע עכשיו שונאת את המילה הזאת!) עלללללללליך!
שמרי על עצמך!
סתיוי!
מאמוששש את ממש לא צריכה להתנצל שאין המשך
אני מבינה אותך..
גם אני פה,
בת"א..לא יודעת מה יהיה..
מקווה לטוב!
אל תדאגי את תראי שהכל יירגע ואתם תשקמו את הבית והכל יחזור למה שהיה!
אוהבת אותך ודואגת המוןןן
דברי איתייי בובי
יפיתי😊
סתוו'ש.. יפה שלי..
אני מקווה שה-כ-ל בסדר.
תשמרי על קשר ותעדכני כן? כולנו פה דואגים לך מאוד!