חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איכ איככ... גם כשאתם מדברים אתם מכוערים!!!!!!!!!!!!!!!
אני שששששששיא הכיעור ואושרי לללא.. נהנה בננה תקנננאא 😛
מהה יש לו לקנאא בזה שאת מכוערתת והוא לא??!?!
בעצם למה את אומרת את זה???????????? הוא יותר מכוער ממך. . . . !!!!!!
לאלא.. אני זכיתי בתואר מלללללכת הכיעור!!!
הוווא ללללאא!! (:
גל?!?!?!?
נו טוב, אם את מתווכחת. . מי אני שיחלוק על דעעעעתך.. חח
גללללללליי. . . את יודעתתתת כמה אני אוהבת אותךךךך
ואת יודעת שאתת הכי יפההההההההה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!
מאוהבבתתת בךךךך... מ-א-ו-ה-ב-ת!!!
עכשיו שתקי!!
שתקיייייייייייייייי אמרתיי..
ואל תחייכייי.. אני יודעת שאת מחייכתת מאחורייי המסךךך..
ועכשיו אני יודעת שאת מתפלאהה שאני כל כך חכמהה ואני יודעת שאת מחייכת. . .
עכשיו את תרדי יותר למטה עם העכבר.. .
יותר למטהההה..
יותרר למטההההההההה
יותרר למטההההההההההההההההההה
ועודדדדדד
ועודדדדדדדדד
ועודדדדדדדדדדדד
ועודדדדדדדדדדד
וזהוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו !!!!!!!!!!1 %%%%%&^$%#%&^#%^#$%
חעחעחעחעחעחעעע..
יאללה חפרתייי..
עכשיו את הולכת להוסףף תגובה ומגיבה ליי על השיעמום שלייייייייייי. . .
קדימהה, נווווווווו
לאבבבבבב יוווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתיוווווו'ש 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 12/07/2006) גל?!?!?!?
נו טוב, אם את מתווכחת. . מי אני שיחלוק על דעעעעתך.. חח
גללללללליי. . . את יודעתתתת כמה אני אוהבת אותךךךך
ואת יודעת שאתת הכי יפההההההההה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!
מאוהבבתתת בךךךך... מ-א-ו-ה-ב-ת!!!
עכשיו שתקי!!
שתקיייייייייייייייי אמרתיי..
ואל תחייכייי.. אני יודעת שאת מחייכתת מאחורייי המסךךך..
ועכשיו אני יודעת שאת מתפלאהה שאני כל כך חכמהה ואני יודעת שאת מחייכת. . .
עכשיו את תרדי יותר למטה עם העכבר.. .
יותר למטהההה..
יותרר למטההההההההה
יותרר למטההההההההההההההההההה
ועודדדדדד
ועודדדדדדדדד
ועודדדדדדדדדדדד
ועודדדדדדדדדדד
וזהוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו !!!!!!!!!!1 %%%%%&^$%#%&^#%^#$%
חעחעחעחעחעחעעע..
יאללה חפרתייי..
עכשיו את הולכת להוסףף תגובה ומגיבה ליי על השיעמום שלייייייייייי. . .
קדימהה, נווווווווו
לאבבבבבב יוווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתיוווווו'ש 😊
רציתי לייבש אותך ולא להגיב..
אבל שאני אעשה את זה לסתתתתתתתתתיו? 😮
חחחחחחחחסססססההההההה!!
אהאהא..
אני משתתתתתגעת!!
אני לללאא יפפפהה.. אני מכווווווערת 😛
מממממתה עליך שמננננננננע
שלחי הווודעה באייסיייייייי
נסחפתי עם המשיכת אותיות 😨
גלי.. את שוגעת.. לאב יו. .=]
ומזה.. למה אין לי תגובות.. לא אהבתם ?! אופיי... 😢 😢 😢
סתוית הפישפשית..
אינך ישנונית?
QUOTE (Lid0ri @ 12/07/2006) סתוית הפישפשית..
אינך ישנונית?
לא ולא.. אין בי טיפונת של עייפות !!
אוקיי מתוקה שלי אז לילה מקסים שיהיה לך ..
אני אישית מותשת!
לאב אותך!
חחח תודה אהבונת שלי. .
טה אמו. . 😊
😢 איזה רעים אתם, העיקר מבקשים המשך !!
המשך?! חיחיחי.. בשבילייי 😢