סיפור יאפה חיי..
תמשיכי😊)
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 06/06/2006) לאאאאאאאאא=[
פהההה הוא לא נככככככון!
רוצצצצים יוווווסי!
מוררררי דברי איתתי יפה שללללי
יהיה טוווב!
😠
ממ..
ווא את לא מבינה אני בוכה, צוחקת, מחייכת פה לעצמיי..
זה סיפור מהמםםם!!!
אני קוראת אותו כבר 3 ימיםם ברציפות, ומתלהבת כל פעם מחדש..
:]]]]] וואי תמשיכי תמשיכיי..
😛
מאמי
יצא
לך
מהמםם
בטירוףףף 😊
המשךך
דחוףףףף =]]
התגעגעתתתתי...
תחזירייי את יוסייייייייייייייייי!#@%#@ קשה לי שאתם לא ביחד בסיפורררר חחחחחח
אוהבתתת אותךךךךך מואהה ענקי
ברוש=]
מאמי
יצצא
לךך
מהמםם
בטירוףף
אני
אהבתתתי
רצחחח =]]
אוהבתתת, סופה =]]
ו....
המשךך
דחוףףף =]]
יוסי יוסי יוסיייייייי😢
אאני מתגעגעת אליו